search
menu

هتل Helios Spa Hotel Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Helios Hotel Varna
امکانات عمومی هتل هلیوس وارنا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل هلیوس وارنا تا جاذبه دیدنی نزدیک

درباره هتل Helios Hotel Varna


هتل هلیوس از هتل‌های جذاب در منطقه گلدن سندز، در نزدیکی شهر وارنای بلغارستان است. این هتل در فاصله بسیار اندکی از ساحل مرکزی بالچیک واقع‌شده است. هتل هلیوس در موقعیتی قرارگرفته که با برخی از جاهای دیدنی تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد، همچنین برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید، استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. در لابی بخشی به میز تور بلیط و گردشگری اختصاص داده‌شده و مسئولان این بخش مسافران را با جاذبه‌های دیدنی مانند باغ دریایی، دلفیناریوم وارنا، موزه باستان‌شناسی وارنا، کلیسای جامع ارتدوکس شرقی و غیره آشنا می‌کنند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Helios Hotel Varna می‌توان استخر شنا، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هلیوس وارنا


بر اساس قوانین هتلداری حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در حین اقامت ممکن است به پول رایج این کشور نیاز داشته باشید که تنها با مراجعه به صرافی موجود در این هتل می‌توانید تبدیل ارز کنید. همچنین در بخش پذیرش هتل Helios Hotel Varna به‌صورت شبانه‌روزی در حال استقبال از مسافران زیادی هستند که با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می شوند. امکانات مربوط به خشک‌شویی و اتو نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند اما واکس کفش به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که ممکن است سفر شما به وارنا سفر کاری باشد و برای برگزاری جلسات و کنفرانس می‌توانید به مرکز بیزینس هتل مراجعه کرده و جلساتتان را برگزار کنید. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند و استفاده از این پارکینگ نیاز به رزرو قبلی ندارد. به یاد داشته باشید که با کرایه اتومبیل از لابی هتل می‌توانید به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر بپردازید. کارکنان این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، نروژی، سوئدی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز و استخر کودکان اشاره کرد که در امتداد دریا قرار دارند و تصویر پانورامیک بسیار زیبا و دلنشینی از دریا مقابل چشمانتان خواهد بود. استخرهای موجود در این هتل به‌صورت فصلی دایر بوده و استفاده از آن برای تمامی سنین مناسب و رایگان است. در کنار استخر نیز چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. توجه داشته باشید ساعت کاری این استخرها همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر است. برخی تفریحات دیگر در این هتل عبارت‌اند از تورهای دوچرخه‌سواری، گالری‌های هنری موقت، بدمینتون، امکانات مربوط به ورزش‌های آبی، اسب‌سواری، صخره‌نوردی، کوه‌نوردی، موج‌سواری، ماهیگیری و دوره‌های مربوط به گلف. استفاده از این امکانات تفریحی این هتل شامل هزینه جداگانه هستند. از امکانات دیگر در هتل Helios Hotel Varna می‌توان به انواع ماساژ، پکیج‌های سلامتی، حمام بخار، فضایی برای ریلکس کردن، خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی، خدمات مربوط به ناخن و انواع خدمات دیگر در مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد. محلی برای نگهداری کودکان نیز در این هتل فراهم گردیده است، همچنین محل بازی سرپوشیده برای سرگرمی کودکان وجود دارد که در این محل می‌توانند ساعت‌ها سرگرم شوند و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، آپاراتمان تک خوابه با بالکن، استودیو با بالکن، آپارتمان دو خوابه و استریو تریپل استاندارد. برخی از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار، میز ناهارخوری، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، بالکن و اتاق تعویض لباس. توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. برخی از اتاق‌ها در این هتل دارای آشپزخانه مجهز بوده و این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز ناهارخوری، کتری برقی، لوازم شست‌وشو و انواع ظروف هستند. دقت داشته باشید که استعمال دخانیات در داخل اتاق‌های هتل Helios Hotel Varna ممنوع بوده ولی برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است. میهمانان در هنگام اقامت در این هتل می‌توانند در مقابل آفتاب دراز کشیده و از کافی‌شاپ کنار استخر انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهند. خدمات مربوط به باربیکیو نیز در محوطه این هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل هلیوس وارنا تا جاذبه دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ ملکه ماریا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی بالچیک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک آل بنا: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلاب گلف لایت هاوس: ۱۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است