search
menu

هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna
امکانات کلی هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس گرافیت گالری دیزاین در مرکز وارنا، ۴۰۰ متر از ساحل دریای سیاه و درست در کنار ایستگاه اتوبوس واقع شده است. دیدنی‌های وارنا مانند موزه باستان‌شناسی، موزه تاریخ طبیعی، باغ وحش وارنا، حمام‌های رومی یا گنبد کلیسای جامع با یک پیاده‌روی کوتاه قابل دسترسی هستند. باغ دریایی وارنا و ساحل راپونگی زیبایی‌های طبیعی منطقه را منعکس می‌کند و از جاذبه‌های منطقه می‌توان به آکواریوم وارنا و آکواپولیس اشاره کرد. فرودگاه وارنا ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به وارنا را داشته باشید، هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. میهمانان می‌توانند از منطقه استراحت مجهزی که دارای استخر سرپوشیده با پنجره‌های پانوراما است، بهره مند شوند. یک اتاق تناسب اندام در کنار استخر مشرف به شهر قرار دارد. سونا و اتاق ماساژ نیز در اختیار میهمانان است. همچنین بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را همانند سایر مسافران تجربه کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا ممنوع است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. میهمانان می‌توانند امکانات دیگری مانند خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و بار را داخل هتل پیدا کنند. صبحانه بوفه با هزینه اضافی و پارکینگ با هزینه اضافی نیز در دسترس است. یک اتاق جلسه با تمامی امکانات در این هتل وجود دارد. خدمات تور، انبار چمدان و روزنامه رایگان از دیگر خدماتی هستند که در هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna ارائه می‌شوند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای خاصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت نوجوان با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، فرانسوی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Graffit Gallery Design Hotel Varna عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل اکسکلوسیو
• سوئیت
• سوئیت جونیور
همه ۵۵ اتاق مبله دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و رختخواب درجه یک هستند. هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا دارای اتاق‌های شیک و غیرسیگاری با تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، گاوصندوق سازگار با لپ تاپ، میز، تلفن و Wi-Fi رایگان است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی نیز هستند. حمام‌های مدرن جادار هستند و دارای حوله حمام، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در اتاق‌ها از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند.

رستوران هتل


رستوران Red Canape هتل گرافیت غذاهای بلغاری و بین‌المللی سرو می‌کند، در حالی که کافه نوشیدنی‌های داغ و کیک‌های خوشمزه در طول روز و کوکتل‌های خوشمزه در شب سرو می‌کند. غذاهای رژیمی و گیاهی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل گرافیت گالری دیزاین وارنا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل وارنا: ۵۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم وارنا: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۸۵۰ متر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع ارتدوکس شرقی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است