search
menu

هتل Azalia Beach Hotel Balneo & SPA Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azalia Beach Hotel Balneo & SPA Varna
امکانات و خدمات عمومی هتل آزالیا بال نئو وارنا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آزالیا بال نئو وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Azalia Beach Hotel Balneo & SPA Varna


هتل آزالیا بال نئو وارنا، از هتل های ۴ ستاره زیبا در منطقه سنت کنستانتین و هلنای شهر وارنا است که در خط ساحلی شمالی دریای سیاه واقع شده و امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده است. هتل آزالیا بال نئو وارنا فاصله کمی تا سواحل تفریحی وارنا و جاهای دیدنی وارنا دارد. این هتل با معماری زیبا و جذابش نگاه ها را به سمت خود برمی گرداند و با امکانات و خدمات مدرن رضایت مهمانان را به دست می آورد. مهمانان در هتلAzalia Beach Hotel Balneo & SPA Varna اقامت دلچسب و راحت تجربه می کنند. کارکنان هتل نیز تمام تلاششان را می کنند تا اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آزالیا بال نئو وارنا


در هتل آزالیا بال نئو وارنا امکانات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای نزدیک سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما وارنا ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۴ لو (واحد پول بلغارستان) پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان مقدور است. لابی بزرگ هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق چمدان، دستگاه ATM، گیفت شاپ، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، خدمات کودکیاری، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل آزالیا بال نئو وارنا به زبان های انگلیسی، آلمانی، بلغاری و روسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و دوستانه برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و ... طراحی شده اند که برای استراحت و تنفس عالی هستند. قرار گرفتن هتل مقابل ساحل و داشتن ساحل اختصاصی نیز از امتیازات برتر و چشمگیر هتل محسوب می شوند. مهمانان می توانند در ساحل اختصاصی هتل همراه خانواده و دوستانشان اوقات خوشی را سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر به وارنا همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل آزالیا بال نئو وارنا حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل هتل آزالیا بال نئو وارنا وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل آزالیا بال نئو وارنا شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و خانواده با چشم انداز دریا و دسترسی رایگان به ساحل و اسپا و ... هستند. از پنجره اتاق ها چشم انداز های نفس گیر طبیعی متشکل از دریا و ساحل نمایان هستند و تماشای آن ها برای مهمانان لذت بخش است. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی استفاده شده در طراحی اتاق ها بسیار زیبا و دلنشین هستند. کف اتاق ها با موکت های باکیفیت و اعلا فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل هتل آزالیا بال نئو وارنا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آزالیا بال نئو وارنا امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده در هتل فراهم شده اند. دو استخر روباز و سرپوشیده هتل از بهترین مکان ها برای تفریحات در هر زمانی از سال هستند. در استخر روباز سرسره وجود دارد که کوچک و بزرگ دوست دارند. در اطراف استخرها تخت، چتر آفتاب، بار نوشیدنی جات، حوله و ... تعبیه شده اند. همچنین، مهمانان می توانند برای شنا و گرفتن حمام آفتاب و یا لذت بردن از تفریحات آبی به ساحل اختصاصی هتل مراجعه نمایند. ساحل اختصاصی هتل نیز مجهز به انواع امکانات نظیر چتر و تخت آفتاب، بار نوشیدنی جات و ... است.
مهمانانی که حوصله ساعت ها دراز کشیدن زیر آفتاب را ندارند و می خواهند در سریع ترین زمان به رنگ تیره مورد دلخواهشان برسند، می توانند از سولاریوم هتل استفاده کنند. پس از پشت سر گذاشتن یک روز پرهیجان و پر نشاط، مراجعه به مرکز اسپا و سلامت هتل و استفاده از خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژ، سونا، حمام ترک، جکوزی و ... بهترین کار ممکنی است که مهمانان می توانند در حق خودشان انجام دهند. مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند. البته که در این هتل برای کودکان هم امکانات تفریحی از قبیل کلاب کودکان با انواع اسباب بازی ها در نظر گرفته شده است. والدین می توانند در صورت نیاز از خدمات کودکیاری هتل بهره مند شوند.
بسکتبال، والیبال، فوتبال ساحلی، دارت، واترپلو، ژیمناستیک در آب و ... از دیگر فعالیت های مهیج و سرگرم کننده هتل هستند که برای مهمانان فراهم شده اند. برای خانم ها و آقایان همیشه مرتب و خوش ظاهر نیز یک سالن زیبایی در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی را ارائه می دهد.

رستوران هتل


رستوران هتل آزالیا بال نئو وارنا دقیقا بالای دریا واقع شده و در تراس بزرگ مقابل چشم انداز پانورامیک دریا و ساحلی انواع غذاهای خوشمزه را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مهمانان سرو می کند. منوی رستوران شامل غذاهای متنوع و رنگارنگ محلی و بین المللی است. وعده های صبحانه و شام به صورت بوفه ای سرو می شوند. منوی آلاکارته رستوران نیز لیست هیجان انگیزی از غذاهای خوشمزه دارد. بار نوشیدنی جات نیز انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل آزالیا بال نئو وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل ساهارا وارنا: ۶۰۰ متر
فاصله تا باغ مطالعات گیاه شناسی وارنا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد وارنا: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه آلادژا وارنا: ۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است