search
menu

هتل Astor Garden Hotel Varna

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Astor Garden Hotel Varna
امکانات و خدمات عمومی هتل آستور گاردن وارنا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستور گاردن وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Astor Garden Hotel Varna


هتل آستور گاردن وارنا، هتلی ۵ ستاره و لوکس در منطقه سنت کنستانتین و هلنای شهر وارنا است که در خط ساحلی واقع شده و امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده است. هتل آستور گاردن وارنا تا سواحل و جاهای دیدنی وارنا فاصله کمی دارد. امکانات در نظر گرفته شده در این هتل برای تجربه اقامت خاطره انگیز و شیرین کافی و مناسب هستند. مهمانان در هتل Astor Garden Hotel Varna اقامت دلچسب و راحت تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل نیز به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آستور گاردن وارنا


در هتل آستور گاردن وارنا امکانات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای نزدیک سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما وارنا ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی بزرگ و شیک هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل برگزاری میتینگ ها و همایش ها، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل آستور گاردن وارنا به زبان های انگلیسی، آلمانی، بلغاری و روسی مسلط هستند و با مهمانان به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس، مبلمان مخصوص فضای سبز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس بسیار عالی هستند. قرار گرفتن هتل مقابل ساحل نیز از امتیازات برتر هتل به حساب می آید.
مهمانانی که قصد سفر به وارنا همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل آستور گاردن وارنا حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل آستور گاردن وارنا قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل آستور گاردن وارنا شامل اتاق های دبل بالکن دار با چشم اندازهای دریا، پارک و استخر و همچنین با دسترسی رایگان به ساحل و پارک آبی آکوا هاوس و ... هستند. از پنجره اتاق ها چشم انداز های نفس گیر طبیعی متشکل از دریا، ساحل، پارک، استخر و ... نمایان هستند و تماشای آن ها برای مهمانان لذت بخش است. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته اند. ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی اتاق ها بسیار زیبا و دلنشین هستند. کف اتاق ها با موکت های باکیفیت و اعلا فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آستور گاردن وارنا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آستور گاردن وارنا امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده و تفریحی در هتل در نظر گرفته شده اند. دو استخر روباز و سرپوشیده هتل در هر زمان از سال قابل استفاده هستند. در اطراف استخرها تخت، چتر آفتاب، بار نوشیدنی جات، حوله و ... تعبیه شده اند. مهمانان می توانند در روزهای گرم تابستان از شنا در استخر روباز و گرفتن حمام آفتاب لذت ببرند. پس از پشت سر گذاشتن یک روز پرهیجان و پرنشاط، مراجعه به مرکز اسپا و سلامت هتل و استفاده از خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژ، سونا، جکوزی و ... بهترین کار ممکن است. مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام دهند. البته که در این هتل برای کودکان هم امکانات تفریحی از قبیل اتاق گیم، کلاب کودکان و زمین های بازی در فضاهای سرپوشیده و باز با انواع اسباب بازی ها در نظر گرفته شده اند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند برای صرف غذاهای بوفه ای به رستوران «آزارو» مراجعه و از غذاهای محلی و بین المللی نوش جان کنند. در رستوران «مونتی» نیز، انواع غذاها به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. ۴ بار نوشیدنی جات نیز در سراسر هتل از جمله کنار استخر و حیاط وجود دارند که انواع میان وعده ها و نوشیدنی های رنگارنگ را برای مهمانان آماده می کنند.

فاصله هتل آستور گاردن وارنا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ مطالعات گیاه شناسی وارنا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد وارنا: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا صومعه آلادژا وارنا: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وارنا: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۷٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است