search
menu

هتل Apollo Spa Resort Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apollo Spa Resort Varna
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات عمومی هتل آپولو اسپا ریزورت وارنا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپولو اسپا ریزورت وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Apollo Spa Resort Varna


هتل آپولو اسپا ریزورت از هتل های ۴ ستاره در منطقه گلدن سندز وارنای بلغارستان است. این هتل زیبا در میان جنگل های سبز و حفاظت شده و در میان شن های طلایی واقع شده و به عنوان محلی آرام با چشم اندازهای نفس گیر از دریا و جنگل طبیعی برای میهمانان خود اقامتی به یاد ماندنی خلق می کند. هتل آپولو اسپا ریزورت در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و به جاذبه های دیدنی و معروفی مانند آکواپولیس، آکواپارک، باغ دریایی، باغ وحش، موزه ها و صومعه آلادژا نزدیک است. همچنین دوستداران خرید می توانند در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل فاصله اندکی تا مراکز خرید نزدیک داشته باشند و انواع سوغاتی ها را برای خود و آشناهایشان تهیه کنند. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه وارنا است که حدودا ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. با انتخاب هتل Apollo Spa Resort می توانید به ساحل اختصاصی نیروانا رفته و در کنار این ساحل از صندلی های آفتاب گیری و پاراسل بهره مند شوید. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل زیبا عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها، استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران و بار.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع گوناگونی اتاق در این هتل وجود دارند که هریک از اتاق ها اقامتی خوش برای میهمانان رقم می زنند. هریک از اتاق ها در این هتل شامل بالکن اختصاصی بوده و همگی شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه، گاوصندوق، مینی بار و کمدلباس هستند. حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Apollo Spa Resort Varna برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه گشته است.

امکانات عمومی هتل آپولو اسپا ریزورت وارنا


این هتل از ساختمان ۷ طبقه تشکیل شده و ۱۹۶ اتاق دارد که برخی از این اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به دریا دارند. هتل آپولو اسپا ریزورت اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت را ارائه می دهد. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و با خوشرویی از میهمانان سراسر جهان استقبال کرده و برایشان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند. توجه داشته باشید که پرسنل این مجموعه به زبان های انگلیسی، بلغاری و روسی تسلط دارند. ممکن است در میان مسافران افرادی باشد که دارای مشکلات جسمانی بوده یا به وسیله ویلچر حرکت کنند که در این صورت برای این افراد امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل Apollo Spa Resort Varna اتومبیل کرایه کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در این هتل انجام می گیرند. پارکینگ رایگان نیز مخصوص کسانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل نیز می توان به دو استخر روباز، جکوزی داغ، استخر سرپوشیده، سونا و حمام بخار اشاره کرد. همچنین مرکز تناسب اندام این شامل به روزترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیاست. با کرایه دوچرخه از این هتل می توانید در محوطه به گشت و گذار بپردازید. همچنین در مرکز اسپا نیز انواع ماساژها ارائه می شود تا گردشگران بعد از گشت و گذار و خستگی های روزمره به آرامش برسند. برای کودکان نیز استخر کودکان در فضای باز دایر گردیده است، همچنین زمین بازی و برنامه های بازی برای کودکان در این هتل ایجاد شده است. ورزش های آبی و پارک آبی نیز در هتل Apollo Spa Resort Varna دایر گردیده و لحظات خوشی برای میهمانان رقم می زند.

رستوران هتل


وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با انواع نوشیدنی ها در رستوران این هتل سرو می شود. رستوران هتل به صورت فصلی دایر بوده و انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی سرو می کند.

فاصله هتل آپولو اسپا ریزورت وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گلدن سندز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا صومعه آلادژا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم وارنا: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ دریایی وارنا: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی وارنا: ۱۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است