search
menu

هتل Apollo Hotel Varna

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apollo Hotel Varna
امکانات هتل آپولو
خدمات هتل آپولو
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپولو وارنا

درباره هتل Apollo Hotel Varna


هتل آپولو وارنا یک هتل ۴ ستاره است که در شهر وارنا بلغارستان واقع شده. وارنا سومین شهر بزرگ در کشور بلغارستان و یکی از توریستی‌ترین شهر‌های این کشور است. آب و هوای متعدل و مطلوب و سواحل بی‌نظیر شهر وارنا سبب شده است که مسافران زیادی از سرتاسر جهان این شهر را به عنوان مقصد نهایی سفر‌ها و گشت و گذار‌های خود انتخاب کنند. شهر وارنا در تمام فصول سال زیبا و تماشایی است اما اگر در فصل تابستان به این شهر سفر کنید با مناظر شگفت‌انگیز و فوق العاده‌ای روبه رو خواهید شد که شاید نظیر آن را نتوانید در هیچ کجای دیگر پیدا کنید. باغ دریایی، کلیسای جامع ارتدوکس شرقی، پارک آبی آکوامانیا و… از دیدنی‌های جذاب این شهر هستند که مجموعه‌ای ایده آل را برای استراحت تابستانه مهمانان فراهم می‌کند.
به دلیل فاصله نسبتا نزدیک کشور بلغارستان با ایران و همچنین هزینه‌های مقرون به صرفه برای سفر، شهر وارنا در بین مسافران ایرانی نیز محبوبیت فراوانی دارد و سالیانه گردشگران ایرانی زیادی از این شهر بازدید می‌کنند. Apollo Hotel در امتداد سواحل گلدن سندز در شهر وارنا قرار گرفته و با امکانات عالی و خدمات فوق العاده‌ای که دارد سفری شگفت‌انگیز و ایده آل را برای مهمانان رغم خواهد زد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر زیبای وارنا در هتل آپولو اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات آن لذت ببرید.

امکانات هتل آپولو


هتل آپولو وارنا در نزدیکی ساحل قرار گرفته و به تمام زیبایی‌های آن اشراف دارد. مهمانان هتل می‌توانند ساعت‌ها از قدم زدن و تماشای سواحل این منطقه لذت ببرند و بهترین لحظات را در طول سفر تجربه کنند. استخر‌های سرپوشیده و سرباز هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و لذت اقامت را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند. در اطراف استخر روباز، صندلی‌های ساحلی قرار داده شده‌اند و مسافران می‌توانند بعد از استفاده از استخرها استراحت روی این صندلی‌ها و آرامش در فضای باز هتل را تجربه کنند. رستوران Apollo Hotel متنوع‌ترین و بی‌نظیرترین غذاها را به مهمانان ارائه می‌کند و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد ساختمان و فضای داخلی و خارجی هتل نیز کاملا لوکس و مدرن است که همین مسئله در کیفیت اقامت مهمانان در هتل تاثیر بسیار زیادی دارد. هتل دارای سالن کنفرانس نیز است که امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل آپولو


از ویژگی‌های بارز و بسیار جذاب هتل آپولو وارنا می‌توان به رفتار حرفه‌ای و متعهدانه پرسنل آن اشاره کرد که مورد توجه تمام مهمانان قرار دارد و بسیاری از افرادی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند به همین دلیل این هتل را به انتخاب دائمی خود برای سکونت در شهر وارنا تبدیل کرده اند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات نگهداری از کودکان یکی از خدمات ویژه موجود در این هتل است و به مسافران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی و با خیال راحت فرزندان خردسال خود را به محل نگهداری از کودکان در هتل بسپارند و از گشت و گذار و تفریح در مسافرت لذت ببرند. سرگرمی‌های شبانه و اجرای نمایش‌های زنده از جمله خدمات محبوب در بین مسافران هستند که اوقات فراغت خوبی را در طول سفر برای مهمانان فراهم می‌کنند. محل نگهداری چمدان، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و… از دیگر خدمات Apollo Hotel هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آپولو وارنا فضای زیبا و جذابی دارند و اقامتی آرام و لذت بخش را در زمان سکونت برای مهمانان فراهم می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره با منظره دریا، اتاق دونفره لوکس، سوئیت ۴ نفره و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Apollo Hotel دارای امکانات گسترده‌ای هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کمد لباس، امکانات اتو کشی، حمام اختصاصی به همراه حوله و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپولو وارنا


فاصله هتل تا صومعه آلادژا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ اگزینوگراد: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پیست کارتینگ وارنا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا گالری هنری شهری بوریس گرگیوف: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر تابستانی: ۱۲.۳ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است