search
menu

هتل Amiral Hotel Varna

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amiral Hotel Varna
امکانات کلی هتل امیرال
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیرال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Amiral Hotel Varna


هتل امیرال (بست وسترن پارک سابق) از هتل‌های ۳ ستاره شهر وارنا است. وارنا شهر ساحلی زیبایی در حاشیه دریای سیاه است. آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبا یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما وارنا و سفر به این شهر زیبا است. هتل بست وسترن پارک که در حال حاضر با نام هتل امیرال مشغول به کار است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. موقعیت مکانی ممتاز، از امتیازات ویژه اقامت در هتل امیرال است. با اقامت در هتل امیرال دسترسی راحتی به جاذبه‌های وارنا خواهید داشت. ساحل عمومی تنها ۶ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. باغ‌وحش وارنا در ۶۰۰ متری هتل قرار گرفته است. با انتخاب هتل امیرال وارنا اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. Amiral Hotel Varna (former Best Western Park Hotel) گزینه ایده‌آلی برای سفرهای دونفره است.

امکانات کلی هتل امیرال


در هتل امیرال امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت خیالتان را از بابت ارتباطی راحت آسوده خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل امیرال ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و بلغاری در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. هتل امیرال وارنا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی وارنا می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو استفاده کنید. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش Amiral Hotel Varna را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. فرودگاه وارنا در ۱۰ کیلومتری هتل قرار گرفته است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و بابت این سرویس ممکن است هزینه اضافی دریافت شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل امیرال وارنا دارای چندین واحد اقامتی زیبا و شیک است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل استودیو دلوکس (با بالکن)، اتاق تویین سوپریور (با بالکن)، اتاق دوبل یا تویین (با بالکن)، اتاق استاندارد سینگل، آپارتمان دلوکس (با بالکن و منظره دریا)، اتاق سینگل (با دسترسی برای معلولان)، اتاق دوبل یا تویین (با تخت اضافه) و اتاق دلوکس (با بالکن و منظره دریا) است. هریک از واحدهای اقامتی دارای یک تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و تراس هستند. امکانات دیگر هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلفن و میز است. تمام واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و برای کودکان زیر ۲ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از بزرگ‌ترین امتیازات اقامت در هتل سابق بست وسترن پارک نزدیکی به ساحل وارنا است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به دریا خواهید داشت. برای کودکان عزیز زمین بازی اختصاص داده شده است. تراس هتل چشم‌انداز زیبایی به خلیج دارد و فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت است. باشگاه ورزشی هتل یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل امیرال به شمار می‌رود. پس از گردش در شهر با دریافت خدمات ماساژ خستگی را از تنتان دور خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح برای صبحانه و ۶.۳ تا ۱۰ شب برای شام آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع اسنک، غذاهای رژیمی و میوه نیز موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های معروفی در همسایگی هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای بلغاری هستند.

فاصله هتل امیرال وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ‌وحش وارنا: ۸۰۰ متر
فاصله تا ساحل بونیتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل وارنا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع وارنا: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ اگزینو گراد: ۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آسپاروهوو: ۵ کیلومتر
فاصله تا صومعه آلادژا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است