search
menu

هتل Grand Nakhchivan Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Nakhchivan Hotel
امکانات عمومی هتل گرند نخجوان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Nakhchivan Hotel


هتل گرند در شهر نخجوان آذربایجان واقع‌شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در این شهر دارد، تا حدی که به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیار نزدیک است و دسترسی به تمامی جاهای دیدنی و مراکز خرید بسیار آسان است. برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر نخجوان می‌توان به مقبره نوح نبی، موزه تاریخ و مردم‌شناسی نخجوان، غار اصحاب کهف، مقبره مؤمنه خاتون، برج ساعت نخجوان و موزه قوچ‌های سنگی و چندین جای دیگر اشاره کرد.
هتل Grand Nakhchivan Hotelدر شهر نخجوان جزو پرترددترین هتل‌ها محسوب می‌شود و در طول سال مملو از مسافر است، مخصوصاً موردتوجه مسافران ایرانی قرار می‌گیرد، زیرا ایرانی‌ها در هر فصلی از سال عازم شهر نخجوان می‌شوند و انتخاب محل اقامت با قیمت مناسب و درعین‌حال خوب یکی از شروط اصلی سفر به شمار می‌رود و در انتخاب هتل حساس هستند که در این رابطه پیشنهاد ما اقامت در هتل گرند نخجوان است، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل فاصله ۳ کیلومتری تا فرودگاه نخجوان دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل گرند نخجوان


در این هتل ۳ ستاره می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط بهره‌مند شوید و بابت اینترنت نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. همچنین در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند و همگی در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از محوطه و رودخانه را تماشا کرده و لذت ببرید. به حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل داده می‌شود ولی برای این کار باید در هنگام رزرو درخواست ارائه دهید که لازمه آن نیز پرداخت هزینه مجزا است. میز تور و گردشگری نیز در لابی این هتل دایر گردیده شده است که در معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی نقش زیادی دارند، این میز در لابی هتل Grand Nakhchivan Hotel دایر شده و میهمانان را راهنمایی می‌کنند. اتاق چمدان نیز برای نگهداری از وسایل و بارهایتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فراهم‌شده است.
خدمات باربری نیز در بالا بردن و پایین آوردن چمدان‌هایتان دایر شده است. خدمات شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش شامل هزینه جداگانه بوده و این خدمات نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرند. پارکینگ اختصاصی در هتل گرند نخجوان به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. ممکن است سفرتان به شهر نخجوان کاری باشد که در این صورت با انتخاب این هتل می‌توانید از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. کرایه اتومبیل مخصوص مسافرانی است که علاقه به رانندگی دارند و دوست دارند با ماشین به گشت‌وگذار بپردازند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و سوئیت خانواده. توجه داشته باشید که این سوئیت به‌صورت اتاق‌خواب و پذیرایی است. در داخل اتاق‌ها نیز سیستم تهویه مطبوع هوا همراه با تلویزیون تعبیه‌شده است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن بوده که می‌توانید از روی آن چشم‌اندازهای محیط اطراف را تماشا کنید. چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ، محوطه شهر و رودخانه مقابل چشمانتان خواهد بود. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Grand Nakhchivan Hotel می‌توان به ورودی اختصاصی اشاره کرد و اینکه امکانات اتوکشی نیز در داخل اتاق‌ها قرار داده‌شده است. سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، فرش، فضای غذاخوری جزو خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده صبحانه ارائه می‌شود و برای وعده‎‌های دیگر می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل گرند نخجوان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره مؤمنه خاتون: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع نخجوان: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش (خان سارایی): ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مقبره نوح نبی: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است