search
menu

هتل Teatro Rooms Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Teatro Rooms Hotel Baku
امکانات عمومی هتل تیترو رومز باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیترو رومز باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Teatro Rooms Hotel Baku


هتل تیترو رومز از هتل‌های باکیفیت در شهر باکو است. این هتل در مرکز شهر باکو واقع‌شده و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد. در میان مسافران و توریست‌ها نیز در میان زوج‌های جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه از این هتل امکان‌پذیر است. با توجه به محل قرارگیری هتل Teatro Rooms Hotel Baku تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف حدوداً ۳.۵ کیلومتر فاصله خواهید داشت که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین با سر زدن به مرکز خرید گنجلیک با ۴.۳ کیلومتر فاصله از این هتل با دستان پر به هتل بر خواهید گشت. علاوه بر این‌ها، میدان مشهور آزادی با ۷ کیلومتر فاصله از مشهورترین جاذبه‌های دیدنی شهر باکو به شمار می‌رود. برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اتاق‌ ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل تیترو رومز باکو


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که استفاده از آن رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پذیرش در این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته در لابی دایر بوده و از مهمانان استفاده می‌کنند. همچنین خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز برای راحتی میهمانان در لابی تعبیه‌شده است. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به بخش شستشو مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی هتل Teatro Rooms Hotel Baku تعبیه‌شده است. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل مسافران در لابی دایر گردیده شده است. پرسنل مجرب در هتل تیتر رومز به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همگی در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. مطمئناً با انتخاب این هتل برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد و نسبت به رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام خواهید کرد. دقت داشته باشید که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر باکو می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید و در داخل هتل نیز برای دسترسی به طبقات مختلف آسانسور وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


برخی از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از تورها و کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، تورهای پیاده‌روی و کلاب‌های شبانه که هر یک از این سرگرمی‌های هتل Teatro Rooms Hotel Baku شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل تیترو رومز چهار نوع اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین، اتاق دوبل دلوکس و اتاق خانواده. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا همراه با میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون، و حمام اختصاصی هستند. برخی از واحدها شامل کمد لباس بوده که می‌توانید وسایل و لباس‌هایتان را در داخل کمد جا دهید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، فرش، کتری برقی، میز غذاخوری، تلویزیون و تلفن. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و همین امر سبب می‌شود تا در هتل Teatro Rooms Hotel Baku اقامتی همراه با آرامش داشته باشید و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل Arlequin نام داشته و انواع غذاهای اروپایی، محلی و گریل و باربیکیو را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل تیترو رومز باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد تازه پیر: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری آذربایجان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است