search
menu

هتل Royal Garden Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Garden Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال گاردن باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال گاردن باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Garden Hotel Baku


هتل رویال گاردن یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ و مجلل است که متناسب با اقامتی خوش و راحت در شهر تماشایی باکو، پایتخت آذربایجان است. هتل رویال گاردن باکو در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های معروف گردشگری شهر زیبای باکو نزدیک است؛ و این فرصتی عالی است تا به راحتی به تفریح و بازدید از جاهای دیدنی بروید و سفری دلپذیر را تجربه کنید. قابل ذکر است که هتل رویال گاردن باکو به وسایل حمل و نقل عمومی مختلف هم دسترسی خوبی دارد. برای آنکه به هتل Royal Garden Hotel Baku برسید، یکی از راه‌ها، رزرو بلیط هواپیما ارزان است که به فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف باکو پرواز خواهید داشت و سپس از آنجا حدود ۳۵ دقیقه را با ماشین طی می‌کنید تا به هتل رویال گاردن باکو برسید. در طول مدت زمانی که در شهر باکو و در هتل رویال گاردن اقامت دارید، به خاطر داشته باشید که حتما از جاذبه گردشگری معروف باکو، باغ فیلارمونیک باکو بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال گاردن باکو


هتل لوکس هتلRoyal Garden Hotel باکو از هتل‌های مثال زدنی است که با دارا بودن امکانات و تجهیزاتی عالی، برای اقامتی به‌یادماندنی و با آسودگی خیال طراحی شده‌ است. در هتل رویال گاردن باکو در لابی شیک و یا در رستورانی باشکوه در کنار دوستان و خانواده خود بنشینید؛ در کنار استخر روباز استراحت کنید، در رستوران و کافی شاپ روباز کنار استخر خوراک‌هایی لذیذ میل کنید، در باغ وقت بگذرانید و یا در استخر شنا کنید و از اقامت آسوده خود لذت ببرید. در هتل رویال گاردن به اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل استفاده است، فکس، فتوکپی، اتاق کنفرانس، سالن مراسمات و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. خدمات متنوع هتل رویال گاردن باکو شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، میز معرفی و فروش تور، فروش بلیط و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل Royal Garden Hotel Baku استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌ و آمد کنید. کارکنان مجرب هتل رویال گاردن می‌توانند به زبان انگلیسی، عربی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و طراحی شده با چیدمانی چشم‌گیر و زیبا در هتل رویال گاردن باکو قرار دارند که برای اقامتی خانوادگی و راحت مناسب هستند و بدین شرح هستند: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل کینگ، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره با دو تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزات کامل و کاربردی داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رویال گاردن باکو قرار دارند تا مسافران دغدغه‌ای نداشته باشند و اقامتی آسوده را تجربه کنند. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رویال گاردن که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، بالکن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. به خاطر داشته باشید که در فضای داخلی تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای شادابی و طراوت خود در استخر روباز هتل Royal Garden Hotel Baku می‌توانید شنا کنید، در محوطه و باغ سرسبز قدم بزنید، از آفتاب و هوای مطلوب لذت ببرید و اوقاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


هتل رویال گاردن باکو دارای رستورانی لوکس با فضایی دلنشین و با صفا است که سبک آشپزی بین‌المللی و محلی دارد و می‌توانید در کنار همراهان خود خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلچسب را سپری کنید.

فاصله هتل رویال گاردن باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ حیدر علی اف: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش باکو: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج های شعله باکو: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است