search
menu

هتل Qafqaz Point Hotel Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Point Hotel Baku
امکانات عمومی هتل قفقاز پوینت باکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل قفقاز پوینت باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Point Hotel Baku


هتل پوینت هتلی پنج ستاره در شهر باکو است. این هتل در خیابان کاظم کاظم‌زاده قرار دارد که یکی از نقاط پرطرفدار در شهر باکو محسوب می‌شود، همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر باکو مانند مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف، برج‌های شعله، برج سوکار، آتشکده باکو، پارک هایلند باکو و چندین جای دیگر بازدید کنید. این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و دسترسی به فرودگاه بسیار آسان خواهد بود، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. با اقامت در هتل Point Hotel Baku می‌توانید در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی از پارک حسین جاوید بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل قفقاز پوینت باکو


در بخش ورودی هتل قسمت پذیرش دایر بوده و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. از این بخش می‌توانید شاتل فرودگاهی را هماهنگ کنید. پارکینگ موجود در این هتل اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو ندارد. اینترنت در تمامی قسمت‌های هتل Point Hotel Baku قابل‌دسترس است. در صورت نیاز به پول رایج باکو می‌توانید به بخش صرافی سر بزنید و تبدیل ارز کنید. بخش تور گردشگری نیز در لابی دایر بوده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری باکو آشنا می‌کند. بخش شستشوی لابی هتل نیز شامل بخش‌های خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی است. پرسنل در هتل قفقاز پوینت به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. برای دسترسی به تمامی طبقات هتل آسانسور تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


مسافران با اقامت در این هتل از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده این هتل بهره‌مند می‌شوند. امکانات تفریحی این هتل کلاب سلامتی با استخر سرپوشیده است که این استخر رایگان قابل استفاده است و این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. سایر امکانات تفریحی در هتل Point Hotel Baku عبارت‌اند از حمام بخار، سالن زیبایی، سوناهای متفاوت و باشگاه بدن‌سازی همراه با مربی اختصاصی. انواع ماساژ نیز در بخش سلامتی هتل با هزینه مجزا ارائه می‌شود که باید در حین رزرو هتل رزرو این بخش اقدام کنید. با کرایه دوچرخه نیز می‌توانید از جاهای دیدنی شهر باکو بازدید کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئين سوپرییر، سوئيت جونیور، اتاق خانواده استاندارد و اتاق تریپل سوپرییر. از تراس موجود در اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. اتاق‌های هتل Point Hotel Baku دارای سبک معماری کلاسیک هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به تلویزیون، چای‌ساز و قهوه ساز. پنجره‌ها و دیوارها عایق صدا هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، میز کار، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، میز غذاخوری. در داخل واحدهای اقامتی اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در طبقه آخر قرار دارد و از پنجره رستوران می‌توانید تصویر پانوراما را تماشا کنید. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای آذربایجانی و بین‌المللی را سفارش دهید.

فاصله هتل قفقاز پوینت باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های شعله: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است