search
menu

هتل Premier Old Gates Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Premier Old Gates Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل پریمیر اولد گیتس باکو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریمیر اولد گیتس باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Premier Old Gates Hotel Baku


هتل پریمیر اولد گیتس در بهترین منطقه باکو قرار دارد. کیفیت، آسایش و راحتی ۳ مولفه اصلی Premier Old Gates Hotel به شمار می‌روند. با اقامت در این هتل ۴ ستاره، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و رستوران‌های معروف باکو خواهید داشت. برج‌های شعله و میدان فانتین تنها ۸۰۰ متر تا هتل پریمیر اولد گیتس باکو فاصله دارند. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو از دیگر امتیازات اقامت در این هتل است. با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید راحت و ارزان از تمام جاهای دیدنی باکو بازدید نمایید. چنانچه قصد سفر به باکو دارید، پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما باکو است. با اقامت در هتل پریمیر اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. پریمیر اولد گیتس باکو گزینه‌ مناسبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل پریمیر اولد گیتس باکو


طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی در هتل پریمیر اولد گیتس برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پذیرش هتل پریمیر اولد گیتس ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، صرافی، کانسیرج، کمد و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل پریمیر چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. پریمیر اولد گیتس از هتل‌های چندزبانه باکو است و به زبان‌های آذربایجانی، ترکی، روسی، انگلیسی، فرانسه و آلمانی در آن مکالمه می‌شود. کادر مجرب هتل با خوش‌رویی و مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی ایده‌آل در تلاش هستند. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در سرتاسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های باکو بازدید نمایید. در صورت نیاز به خرید، سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. خدمات نظافت روزانه در هتل پریمیر رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار بهره‌مند شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. هتل پریمیر اولد گیتس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، طبق مقررات این هتل، افراد بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف در ۲۱ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل پریمیر اولد گیتس باکو دارای ۱۸ واحد اقامتی شیک و مجلل است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های استاندارد دوبل، استاندارد تویین، استاندارد تریپل، سوئیت خانواده و سوئیت جونیور است. سوئیت‌ها دارای بالکن هستند و نمای زیبایی از باغ از آن‌ها مشاهده می‌شود. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و لوازم پخت‌و‌پز هستند. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، میز، سیستم گرمایش، پنکه، تلفن و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود، گهواره برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


با گردشی کوتاه در اطراف هتل پریمیر اولد گیتس با بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز خرید باکو روبرو خواهید شد. برای سرگرمی مهمانان تورهای متنوعی نظیر آشنایی با فرهنگ محلی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی تدارک دیده می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل برای هر سه وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را داخل اتاقتان نوش جان کنید. صبحانه کانتیننتال انرژی کافی برای شروع یک روز خاطره‌انگیز را تامین خواهد کرد. ناگفته نماند منوی غذاهای رژیمی در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین میوه و غذای کودک نیز موجود است. لازم به ذکر است با توجه به موقعیت مکانی منحصر‌به‌فرد هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل پریمیر اولد گیتس باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۱۰۰ متر
فاصله تا کاخ شروانشاه: ۲۵۰ متر
فاصله تا قلعه دختر: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج‌های شعله: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان فانتین: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است