search
menu

هتل Opera Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Opera Hotel Baku
امکانات عمومی هتل اپرا باکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل اپرا باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Opera Hotel Baku


هتل اپرا در شهر زیبای باکو واقع‌شده است. باکو، پایتخت کشور آذربایجان یکی از شهرهای مشهور و توریستی دنیا است که در ساحل غربی دریای خزر واقع شده و جزو زیباترین مناطق محسوب می‌شود. شهر باکو هر ساله توریست‌های زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هتل اپرا یک هتل بوتیک تجاری است که تنها ۱۵ دقیقه از مرکز شهر باکو فاصله دارد و تنها ۲۰ کیلومتر با فرودگاه بین المللی شهر فاصله دارد؛ بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل پروازتان نباشید، زیرا فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس هست. هتل Opera Hotel Baku حدود ۴.۳ کیلومتر تا مرکز خرید گنجلیک، ۷ کیلومتر تا میدان آزادی و ۳.۵ کیلومتر تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف فاصله دارد. باکو، شهری مدرن و ساحلی است که بافت اروپایی دارد. سازه‌ای متفاوت، جذاب و سفید رنگ برای تفریح و وقت گذرانی در شهر زیبای باکو ساخته شده است. مرکز حیدر علی اف نماد ارزشمندی از پایتخت مدرن کشور آذربایجان است. در واقع، سازه‌ای منحصر به فرد با معماری چشمگیر که یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های باکوست. میدان فواره‌ها در ۷ کیلومتری هتل و برج دختر در ۸ کیلومتری هتل قرار دارند. هتل اپرا دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، مینی بار و باغ در باکو است.

امکانات عمومی هتل اپرا باکو


این هتل دارای ۴ طبقه و ۲۸ اتاق است. معماری دلپذیر اتاق‌ها و استفاده از رنگ‌هایی دلنشین و سبک خاص چیدمان وسایل موجب شده که حس آرامش به میهمانان منتقل گشته و امکان اقامتی طولانی مدت بدون خستگی و کسالت در این مکان میسر گردد. همچنین امکاناتی نظیر اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سالن اجتماعات و دو رستوران نیز وجود دارد. اینترنت وای‌فای در تمامی نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل دسترس است. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و وسایل و بارتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این محل بسپارید. در قسمت مربوط به شستشو می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی، خشک‌شویی، و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.
در قسمت بیزینس هتل خدماتی مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌شود. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. این اقامتگاه دارای روم سرویس و صرافی است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی هتل Opera Hotel Baku ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. در بخش پذیرش نیز کادر مجرب به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر در حال تلاش هستند. کارکنان مجرب و بااخلاق این هتل به زبان‌های انگلیسی، آذربایجانی، روسی و ترکی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ صورت می‌گیرد. هیچ محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد.

امکانات تفریحی هتل


از تفریحات این هتل می‌توان به انواع ماساژها از جمله ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن و ماساژ پشت اشاره کرد. همچنین اتاق بخار، حمام ترک، جکوزی، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام و سونا از دیگر تفریحات این هتل بشمار می‌رود.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق‌های هتل اپرا باکو انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: اتاق یک نفره استاندارد، اتاق استاندارد دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق لوکس یک نفره، اتاق دو نفره لوکس. در هتل اپرا تمامی اتاق‌ها با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند. همچنین دارای اقامتگاه‌های ۴ ستاره با حمام، سونا و جکوزی است. فضای داخلی اتاق‌های هتل Opera Hotel Baku به سبک اروپایی طراحی شده‌اند دارای مینی بار، کتری، تلفن، آباژور، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی با ۸۰۰ کانال، دسترسی به اینترنت پرسرعت، کابین دوش، مبلمان راحت، سشوار، صندوق امانات با قفل ترکیبی الکترونیکی، تهویه مطبوع مرکزی هستند.

رستوران هتل


گفتنی است که این هتل رستوران باکیفیتی را برای خورد و خوراک میهمانان خود فراهم کرده تا هیچ گردشگری دغدغه یافتن رستورانی خوب را در طول اقامت در این مکان نداشته باشد. رستوران هتل که از فضایی دلنشین تشکیل شده قادر است با منوی خود انواع غذاهای لذیذ اروپایی را به شما ارائه دهد و لذت اقامت در این هتل را برای شما دو چندان سازد.

فاصله هتل اپرا باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورزشگاه توفیک باخراموف: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا استادیوم المپیک باکو: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ شیروانشاهان: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است