search
menu

هتل Midtown Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Midtown Hotel Baku
امکانات عمومی هتل میدتاون باکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل میدتاون باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Midtown Hotel Baku


هتل میدتاون هتلی چهار ستاره و شیک در شهر باکوی آذربایجان است. این هتل در محلی بی‌نظیر واقع‌شده و از لحاظ دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری مانند مرکز فرهنگی حیدر علی اف، برج سوکار، موزه‌های باکو و شهر قدیم باکو و مراکز خرید بسیار عالی است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف است که حدوداً ۲۴ کیلومتر تا هتل میدتاون فاصله دارد و این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرند، لازم به ذکر است که در هتل Midtown Hotel Baku برای استفاده از این خدمات هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا میدان فواره‌ها حدوداً ۱.۷ کیلومتر فاصله وجود دارد. ایستگاه قطار شهری باکو در فاصله ۱.۳ کیلومتری و میدان آزادی نیز در فاصله ۲.۲ کیلومتری از این هتل قرار دارند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، مرکز بدنسازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میدتاون باکو


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید از قبل رزرو کنید. در بخش پذیرش شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و در ارائه خدمات به مسافران در حال تلاش هستند. اینترنت وای فای و روم سرویس نیز جزو خدمات ارائه‌شده دیگر در این هتل به شمار می‌روند. برخی از مسافران به دلیل کار با خرید بلیط هواپیما عازم شهر باکو می‌شوند و در حین محلی به عنوان مرکز بیزینس دایر شده تا جلسات کاری و کنفرانس‌ها برگزار شوند. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در هتل Midtown Hotel Baku باید به بخش شستشو بروید، البته استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی هتل نیز خدمات باربری، اتاق چمدان و دستگاه خودپرداز ارائه می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی نیز در هتل میدتاون دایر شده تا مسافرانی که به ورزش علاقه‌مند هستند، در حین سفر همراه با مربی اختصاصی ورزش کنند. علاوه بر آن، خدماتی مانند سونا و جکوزی داغ نیز در هتل تعبیه‌شده‌اند و بعد از گشت‌وگذار مسافران می‌توانند برای ریلکس کردن به این بخش هتل Midtown Hotel Baku مراجعه کنند. در این هتل چهار ستاره مرکز اسپا دایر گردیده شده و انواع ماساژها ارائه می‌شوند، مطمئناً مسافران از این بخش احساس رضایت خواهند داشت. همچنین برای طرفداران تنیس نیز مرکز بازی تنیس در نظر گرفته‌شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای هتل میدتاون عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق توئين سوپرییر، سوئیت جونیور با چشم‌انداز شهر و اتاق دوبل بوجت. از پنجره اتاق‌های هتل می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های کابلی، گاوصندوق، حمام اختصاصی مجهز و تختخواب‌های استاندارد و تمیز هستند. سایر امکانات رفاهی ارائه‌شده در داخل واحدهای هتل Midtown Hotel Baku عبارت‌اند از یخچال، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، مینی بار، وسایل اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش و کمد لباس. با توجه به اینکه دیوارها و پنجره‌ها عایق صدا هستند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. بر اساس قوانین رایج در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


همه‌روزه وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس و منویی سرو می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران سر زده و از انواع غذاهای موجود در منو انتخاب کنید.

فاصله هتل میدتاون باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنری آذربایجان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد بی‌بی هیبت: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است