search
menu

هتل Mensen Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mensen Hotel Baku
امکانات عمومی هتل منسن باکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل منسن باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mensen Hotel Baku


هتل منسن باکو را می‌توان جز بهترین هتل‌های میان‌رده در باکو عنوان کرد که در این متن سعی شده‌است تا ویژگی‌های این مکان اقامتی بهتر و بیشتر ارائه گردد. هتل منسن باکو در ۱.۳ کیلومتری مرکز خرید گنجلیک است. بطور کلی این هتل محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان و مرکز تناسب اندام است. سایر امکانات هتل با جزئیات بیشتر را می‌توانید در بخش‌های بعدی مطالعه فرمایید. هتل دارای ساختمان و چیدمان بسیار شیک و کلاسیکی است که نظر همه را در همان ابتدای ورود به خود جلب می‌کند. این هتل در فاصله کوتاهی از دانشگاه دولتی اقتصادی آذربایجان قرار دارد. سفر شما به باکو می‌تواند جذاب‌تر و دیدنی ‌تر هم شود، بخصوص زمانیکه از جاهای دیدنی باکو مانند: بلوار ساحلی باکو، برج‌های شعله، موزه فرش باکو، میدان فانتین و ... دیدن فرمایید. ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات شاخص هتل Mensen Hotel Baku است که برای مسانیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

امکانات عمومی هتل منسن باکو


هتل یک سری امکانات دارد که در بر حسب اهمیت سعی شده‌است تا به تمامی آن‌ها اشاره شود. از جمله مهمترین و شاخص‌ترین این امکانات وجود اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل است که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. در بیرون از هتل محوطه‌ای وجود دارد که سعی شده‌است با چیدمان میز و صندلی و فراهم آوردن امکانات لازم، برای برگزاری دورهمی‌ها مکان مناسبی باشد. برای عصرها نیز تفریحات مختلفی در نظر گرفته شده‌است که استفاده از آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه مجزا است. پارکینگ در داخل هتل Mensen Hotel Baku وجود دارد و نیازی به رزرو کردن یا پرداخت هزینه اضافی ندارد. اگر می‌خواهید برای رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، می‌توانید بلیط‌های آن‌ها را از خود هتل تهیه کنید. در ضمن خود هتل نیز اتوبوس‌هایی برای رفت و آمد به قسمت‌های مختلف شهر را دارد که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید. انبار چمدان نیز وجود دارد تا با خیال راحت چمدان‌های خود را در طی مدت اقامتتان به آن بسپارید. دوربین‌های امنیتی در تمامی بخش‌های عمومی هتل وجود دارند تا خیال شما را از لحاظ امنیت مالی و جانی خاطر جمع سازند. اگر اهل ورزش هستید هیچ جای نگرانی نیست زیرا در باشگاه ورزشی موجود در هتل می‌توانید به برنامه‌های ورزشی خود ادامه دهید. هتل از نظر نظافتی در سطح بسیار خوبی قرار دارد، بطوریکه نظافت بصورت روزانه و بسیار خوب انجام می‌گیرد. اگر لباس‌های شما به اتو و شستشو نیاز دارد، نگران نباشید زیرا هتل دارای لاندری و خشکشویی است. یک مینی مارکت نیز در داخل هتل وجود دارد تا بتوانید خریدهای مورد نیازتان را به راحتی از آن انجام دهید. برای جابجایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. تنها زبانیکه در هتل با آن صحبت می‌شود زبان ترکی است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار دنج و راحت هستند و چیدمان آن‌ها به شیوه کلاسیک و بسیار شیک انجام گرفته‌است. تقریبا تمامی امکانات مورد نیاز در تمام واحدهای اقامتی هتل Mensen Hotel Baku وجود دارد. اینترنت، تلویزیون مسطح، چراغ خواب و تخت‌ها و مبلمان درجه یک و شیک از لوازم موجود در واحدهای اقامتی این هتل هستند. تهویه مطبوع و امکانات مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش نیز در واحدهای هتل وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید شامل:
• اتاق بزرگ تک نفره
• اتاق استاندارد دو نفره دابل
• اتاق دلوکس
• اتاق خانوادگی با حمام اختصاصی
• اتاق دلوکس سه نفره

رستوران هتل


هتل دارای رستوران نیز هست و غذاهای بسیار خوشمزه‌ای در آن سرو می‌شود. شما می‌توانید هر سه وعده غذایی را به راحتی از آن تهیه کنید. غذاها بصورت سلف سرویس برای مسافران ارائه می‌شوند. علاوه بر رستوران هتل Mensen Hotel Baku دارای کافه نیز هست.

فاصله هتل منسن باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی باکو: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد تازا پیر: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر آذربایجان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا برج‌های آتش باکو: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است