search
menu

هتل Iris Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Iris Hotel Baku
امکانات عمومی هتل ایریس باکو
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ایریس باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Iris Hotel Baku


هتل ایریس باکو یکی از هتل شیک و چهار ستاره است. این هتل در موقعیت بسیار عالی از شهر واقع‌شده است و دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دارد. در هتل ایریس شاتل فرودگاهی دایر شده است تا مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما راهی این شهر می‌شوند، با خیال راحت به هتل ایریس دسترسی داشته باشند. البته به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین به دلیل موقعیت این هتل در شهر باکو به راحتی می‌توانید به ایستگاه مترو و قطار شهری دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی مانند برج سوکار، برج‌های شعله، پارک هایلند، قلعه دختر و چندین جای دیگر بازدید کنید. میدان آزادی تا این هتل حدوداً ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد و این میدان جزو جاهای مشهور در شهر باکو است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Iris Hotel Baku می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، دو رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایریس باکو


پارکینگ در این هتل دایر شده و به صورت اختصاصی و رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی خوبی برای مسافران در نظر گرفته‌شده است و مطمئناً اقامتی به‌یادماندنی در انتظار میهمانان است. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت مسافران در حال تلاش هستند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. اتاق چمدان نیز در لابی دایر بوده و در صورت نیاز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. در بخش لاندری می‌توانید از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. اگر سفرتان به شهر باکو برای کار و تجارت باشد، با اقامت در هتل Iris Hotel Baku می‌توانید جلسات کاری‌تان را در بخش بیزینس هتل برگزار کنید. پرسنل در هتل ایریس باکو به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و با تمامی مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و برای مسافران ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


روم سرویس نیز در هتل ایریس باکو دایر شده است و خوراکی و نوشیدنی موردنیاز مسافران در اتاقشان سرو می‌شود. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و تلویزیون هستند. انواع اتاق‌ها در این هتل عبارتند از اتاق تریپل، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر باکو را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارتند از مینی بار، فضای نشیمن، تختخواب‌های استاندارد، میز کار، فرش، کتری برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، کاناپه تخت شو. دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها نیز عایق صدا هستند و همین امر سبب می‌شود تا آرامش و راحتی را در اتاقتان تجربه کنید. در داخل اتاق‌های هتل زیبای Iris Hotel Baku اجازه استعمال سیگار به مسافران سیگاری داده نمی‌شود و باید به محل مشخص‌شده بروند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل ایریس باکو دایر شده‌اند. رستوران اول غذاهایی مانند پیتزا، محلی، بین‌المللی، اروپایی در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران دوم نیز مخصوص غذاهای بین‌المللی و محلی بوده و در وعده‌های ناهار و شام و میان وعده غذا سرو می‌کنند.

فاصله هتل ایریس باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک بلوار باکو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مدرن هنر باکو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است