search
menu

هتل Harmony Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Harmony Hotel Baku
امکانات کلی هتل هارمونی باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هارمونی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Harmony Hotel Baku


هتل ۴ ستاره مجلل ولوکس هارمونی باکو در ۳.۴ کیلومتری میدان آزادی واقع شده و از سال ۲۰۱۸ پذیرای گردشگران و میهمانان است. باکو به دلیل ساختمان‌سازی، رونق نفت و گاز و اکنون یوروویژن ۲۰۱۲ مشهور است. باکو به فرهنگ قوی میهمان نوازی خود افتخار می‌کند و به عنوان میزبانی پر زرق و برق از رویدادهای بین المللی شناخته می‌شود. برج دختر، برج‌های شعله باکو و میدان فواره از نقاط دیدنی قابل توجه هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از ۲۸ مال و مترو پارک دیدن کنند. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف ۱۷.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Harmony Hotel Baku اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل هارمونی باکو


این هتل چهار ستاره دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، صندوق امانات، وای فای رایگان، باغ و تراس است. می‌توانید در هتل تنیس روی میز بازی کنید و کرایه ماشین نیز در دسترس است. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. هتل هارمونی باکو خدمات اتو، خشکشویی، لباسشویی و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته اشاره کرد. استعمال دخانیات فقط در مناطق مشخص شده مجاز است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل جلوگیری می‌کند. برای خرید بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بگیرید. تخت کودک به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل Harmony Hotel Baku به زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، تمیزی هتل و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می‌آیند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال همانند افراد بزرگسال محاسبه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق دبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. هتل هارمونی باکو ۶۰ اقامتگاه با تهویه مطبوع، مینی بار و گاوصندوق ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های صفحه تخت دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها شامل دوش، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. تماس‌های محلی رایگان ارائه شده است. به‌علاوه، اتاق‌ها شامل آب بطری رایگان، اتو و تخته‌های اتو هستند. خانه داری روزانه ارائه می‌شود. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. هتل هارمونی برخی از واحدها را با منظره شهر ارائه می‌دهد و اتاق‌ها مجهز به پاسیو هستند.

رستوران هتل


میهمانان هتل هارمونی باکو می‌توانند از بوفه یا صبحانه آمریکایی لذت ببرند. برای ناهار و شام می‌توانید از انواع غذاهای خوشمزه رستوران لذت ببرید. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. در بار هتل می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل هارمونی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است