search
menu

هتل Emerald Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emerald Hotel Baku
امکانات عمومی هتل امرالد باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امرالد باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emerald Hotel Baku


هتل امرالد در شهر باکو واقع‌شده است. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و موقعیت قرارگیری آن به قدری خوب است که تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی خواهید داشت، از جاذبه‌های دیدنی مشهور می‌توان به مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف، برج‌های شعله، برج دختر، برج سوکار و موزه‌های باکو اشاره کرد. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافت ۱۶ دقیقه‌ای را به‌راحتی طی خواهید کرد. این هتل جزو هتل‌های مشهور در شهر باکو است که به‌طور سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای اقامت اینجا را انتخاب می‌کنند و با خرید بلیط هواپیما عازم شهر باکو می‌شوند. بسیاری از زوج‌های جوان در هنگام سفرهای دونفره‌ با انتخاب هتل Emerald Hotel Baku یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرشان را تجربه می‌کنند. با اقامت در این هتل در عرض ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل امرالد باکو


بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند، همچنین در لابی می‌توانید از میز تور گردشگری و خدمات بلیط بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ هتل امرالد نیز به‌صورت پارکینگ اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به قوانین رایج در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است. در مرکز بیزینس این هتل امکان برگزاری جلسات کاری فراهم گردیده شده است. همچنین خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل در لابی هتل Emerald Hotel Baku دایر شده‌اند. همه پرسنل به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای رفت‌وآمد در میان طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید، همچنین برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها و مربی اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین در مرکز اسپا می‌توانید از سونا، حمام ترکی و اتاق بخار بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، استخر سرپوشیده موجود در این هتل نیز در طول سال بدون تعطیلی دایر است، همچنین این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و بدون نیاز به پرداخت اضافی می‌توانید بهره‌مند شوید. در سالن زیبایی و آرایشی موجود در لابی هتل Emerald Hotel Baku انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی را برای مسافران ارائه می‌دهند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل امرالد باکو عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس و سوئیت جونیور. اتاق‌های موجود در داخل این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا،گاوصندوق، مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی دارند. در داخل همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Emerald Hotel Baku می‌توانید از چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. با توجه به اینکه دیوارها و پنجره‌ها عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، فضای نشیمن، چای‌ساز و قهوه ساز. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید افراد سیگاری این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام را به‌صورت منویی ارائه می‌شود.

فاصله هتل امرالد باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد تازه پیر: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر آذربایجان: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است