search
menu

هتل Du Port Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Du Port Hotel Baku
امکانات عمومی هتل دو پورت باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دو پورت باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Du Port Hotel Baku


هتل دو پورت جزو هتل‌های چهار ستاره در شهر باکو است. این هتل بی‌نظیر دارای شاتل فرودگاهی بوده و برای اقامت یکی از هتل‌های مناسب در شهر باکو به شمار می‌رود، همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود تا ایستگاه مترو فاصله اندکی دارد، بدین‌جهت می‌توانید به نقاط مختلف شهر رفته و از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهر باکو بازدید کنید، پس همین حالا نسبت به خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو این هتل زیبا اقدام کنید. از مشهورترین جاهای دیدنی در این شهر می‌توان به چندین مرکز خرید، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، میدان آزادی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، هتل دو پورت تا قلعه دختر و قصر شیروان شاه نیز فاصله اندکی دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل دو پورت می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دو پورت باکو


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس، خدمات باربری، اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از مهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. همچنین خدماتی مانند تبدیل ارز در صرافی این هتل دایر شده است. پارکینگ موجود در هتل دو پورت نیز عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در قسمت شستشوی این هتل انجام می‌گیرند و در بخش بیزینس می‌توانید از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. اتاق چمدان، میز بلیط و تور گردشگری و خدمات باربری جزو خدمات ارائه‌شده در لابی هتل Du Port Hotel Baku هستند. پرسنل در این هتل کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. توجه داشته باشید که برای رفتن به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در تمامی قسمت‌های این هتل فراهم گردیده شده است. یکی از مزیت‌های این هتل ارائه اتومبیل با راننده و بی راننده برای گشت‌وگذار است که می‌توانید از لابی هتل دو پورت کرایه کنید. لازم به ذکر است که بردن حیوانات خانگی به همراه خود به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ در هتل دو پورت عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس با بالکن. از تمامی اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. تمامی اتاق‌های موجود در هتل دو پورت باکو چشم‌انداز زیبایی رو به شهر باکو دارد که از تماشایش سیر نخواهید شد. هر یک از اتاق‌ها شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، میز کار هستند. حمام اختصاصی نیز در داخل تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Du Port Hotel Baku عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز و قهوه ساز. با توجه به قوانین این هتل مسافران اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها را ندارند و باید به محل مشخص‌شده به دور از سایر مسافران مراجعه کنند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست، فقط باید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید و خودتان را برای سفری بی‌نظیر و تکرارناپذیر آماده کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل دو پورت وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و حلال ارائه می‌شود، تنها کافی است در زمان مقررشده برای صبحانه به رستوران سر بزنید.

فاصله هتل دو پورت باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه هنر آذربایجان: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد تازه پیر: ۹۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است