search
menu

هتل Da Vinci Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Da Vinci Hotel Baku
امکانات کلی هتل داوینچی باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل داوینچی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Da Vinci Hotel Baku


هتل ۴ ستاره داوینچی در مرکز تاریخی باکو و در داخل دیوارهای قلعه باستانی قرن دوازدهم واقع شده است و نیازهای مسافران تجاری و همچنین مسافران تفریحی را برآورده می‌کند. این هتل در محله شهر قدیمی باکو قرار دارد و به یک مرکز خرید متصل است. این هتل همچنین در ۳۰۰ متری مسجد محمد واقع شده و به چندین جاذبه شناخته شده باکو از جمله برج دختر، برج‌های شعله و باغ فیلارمونیک نزدیک است، از این رو مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. موزه ملی تاریخ آذربایجان در ۲ کیلومتری هتل داوینچی و میدان فواره در ۲.۲ کیلومتری هتل قرار دارد. تئاتر آکادمیک دولتی اپرا و باله آذربایجان از نقاط برجسته فرهنگی هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Da Vinci Hotel Baku اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل داوینچی باکو


پذیرش هتل به صورت شبانه روزی کار می‌کند. سرویس اتاق در هتل موجود است. خدمات کرایه ماشین نیز برای میهمانان وجود دارد. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل داوینچی باکو آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران خودروی خود نبوده و می‌توانند از پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. انبار چمدان، دستگاه خودپرداز و شاتل فرودگاهی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل برای آسایش و راحتی میهمانان ارائه می‌شوند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. امکانات تجاری مناسب شامل میز، صندلی و همچنین تلفن است. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. خدمات خانه‌داری روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. روش‌های سرگرمی متعددی از جمله شرکت در تورهای پیاده‌روی، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و گالری‌های هنری موقت برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است. کارکنان اقامتگاه به زبان‌های ترکی، آذربایجانی، روسی و انگلیسی مسلط هستند و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل Da Vinci Hotel Baku از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۰ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل داوینچی باکو عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق کینگ دارای بالکن
• اتاق توئین استاندارد
میهمانان می‌توانند یکی از ۴ اتاق هتل را انتخاب کرده و اقامت خوبی را تجربه کنند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، مینی بار، چای‌ساز، صندوق امانات، تلفن، آباژور، میز، اتو و وسایل اتو هستند. علاوه بر امکانات فوق همه ۱۱ اتاق عایق صدا بود و آرامشی بی‌نظیر را به میهمانان هدیه می‌دهند. اتاق‌هایی با منظره دیدنی، نمای شهر، نمای باغ و نمای کوه وجود دارد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز هستند. در صورت تمایل صبحانه را می‌توانید در اتاق خودتان میل کنید.

رستوران هتل


این اقامتگاه یک صبحانه کانتیننتال یا بوفه‌ای ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند در رستوران هتل Da Vinci Hotel Baku که انواع غذاهای آمریکایی را سرو می‌کند، غذا بخورند. میوه و تنقلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل داوینچی باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۳۵۰ متر
فاصله تا قلعه دختر: ۵۵۰ متر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک هایلند باکو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار باکو: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است