search
menu

هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku
امکانات عمومی هتل آف آکواپارک باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آف آکواپارک باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku


هتل آف آکوا پارک یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه نوخانی در کشور آذربایجان است. این منطقه در ۱۸ کیلومتری شهر باکو واقع‌شده و جزو مناطق توریستی به شمار می‌رود، به‌طوری‌که سالانه از نقاط مختلف دنیا برای اقامتشان در این منطقه به فکر خرید بلیط هواپیما می‌افتند. در همین راستا پیشنهاد ما رزرو این هتل است، زیرا به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی و موقعیت قرارگیری بسیار خوب دسترسی آسانی به نقاط مختلف خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید به شهر باکو رفته از جاهای دیدنی این شهر مانند برج سوکار، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، برج‌های شعله، قلعه دختر و موزه‌های باکو بازدید کنید. بسیاری از مسافران و زوج‌های جوان برای سفرهای دونفره‌شان هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku را انتخاب می‌کنند، همچنین به دلیل داشتن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه خواهید شد که حدوداً ۲۶ کیلومتر تا این هتل فاصله وجود دارد. با اقامت در این هتل در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دریای خزر دسترسی خواهید داشت. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آف آکواپارک باکو


در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند، همچنین در لابی می‌توانید از میز تور گردشگری و خدمات بلیط بهره‌مند شوید. در فضای بیرونی این هتل را محوطه‌ای برای پیک‌نیک تعبیه‌شده است، همچنین مبلمان برای استراحت مسافران در محوطه هتل قرار داده‌شده است. خدمات مربوط به باربیکیو نیز در محوطه هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku دایر شده است. با توجه به قوانین رایج در این هتل به همراه داشتن حیوانات خانگی منعی نداشته و بدون نیاز به هزینه اضافی می‌توانید حیوانات را به همراه خود به داخل هتل ببرید. پارکینگ این هتل نیز به‌صورت عمومی و رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو وقت قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و خدمات باربری برای بالا بردن و پایین آوردن بار و چمدان‌های مسافران تعبیه‌شده است. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات کاری را برگزار کنید. کارکنان این هتل برای فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند و همگی به زبان‌های آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا اشاره کرد که استخر اول سرپوشیده بوده و در طول سال دایر است. استخر دوم و سوم به‌صورت روباز بوده و به‌صورت فصلی فعالیت دارند. توجه داشته باشید که استخر سوم مخصوص کودکان است و استفاده از هر سه استخر هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku رایگان است. همچنین در این هتل به بزرگ‌ترین پارک آبی آذربایجان دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، این هتل می‌توانید در مرکز اسپا ریلکس کنید و در باشگاه بدن‌سازی نیز به ورزش مشغول باشید. همچنین در این مرکز انواع ماساژ ارائه می‌شود. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از تورهای پیاده‌روی، بدمینتون، تنیس، پارک آبی، کلاب کودکان، ورزش‌های آبی، دارت، بیلیارد، زمین‌بازی برای کودکان و اتاق بازی سرپوشیده. همچنین از کودکان کوچک‌تر و خردسال نیز در محل مشخصی نگهداری می‌شود تا بزرگ‌سالان به گشت‌وگذار و تفریح بپردازند. علاوه بر موارد گفته‌شده می‌توان به مرکز اسپا و جکوزی و اتاق بخار اشاره کرد که استفاده از این‌ها شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل آف آکواپارک عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، استودیو سوپرییر، سوئیت دوخوابه، آپارتمان دو خوابه شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی. با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریای خزر و محوطه داخلی هتل را تماشا کنید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی دارد. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در هتل AF HOTEL AQUAPARK Baku دارای دکوراسیون مدرنی بوده و از بالکن واحدهای اقامتی نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریای خزر را می‌توانید تماشا کنید. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم میزند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از امکانات اتوکشی، یخچال، میز کار، تلویزیون، تلفن، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی. همچنین همه اتاق‌ها از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و پنجره‌ها و دیوارهای اتاق‌ها نیز عایق صدا بوده و اقامتی با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید افراد سیگاری به این مورد توجه داشته و رعایت کنند.

رستوران هتل


صبحانه کامل به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هتل آف آکواپارک سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای آذربایجانی و اروپایی، ترکی، روسی و بین‌المللی را در رستوران سرپوشیده و سه ستوران روباز و رستوران نزدیک ساحل نوش جان کنید.

فاصله هتل آف آکواپارک باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل نوخانی باکو: ۳۵۰ متر
فاصله تا جنگل بلوار: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل پیرشاقی: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است