search
menu

هتل Yerevan Boutique Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yerevan Boutique Hotel
امکانات عمومی هتل بوتیک ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yerevan Boutique Hotel


هتل سه ستاره بوتیک در شهر ایروان واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و برای سفرهای خانوادگی و زوج‌های جوان گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان ۱.۶ کیلومتر و تا میدان جمهوری نیز ۱۶ کیلومتر فاصله دارد که از این طریق به سایر نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.
برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به هتل بوتیک عبارت‌اند از کلیسای سنت جورج گریگوری و موزه تاریخ ارمنستان، موزه ماتناداران ایروان و کاسکاد ایروان. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی Zvartnots بوده و در ۱۱ کیلومتری این هتل واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل Yerevan Boutique Hotel می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بوتیک ایروان


این هتل سه ستاره دارای میز تور و گردشگری بوده و میهمانان را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آشنا می‌کنند و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی از این قسمت قابل تهیه است. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری بار و وسایلتان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فراهم گردیده شده است. در قسمت پذیرش در لابی به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین روم سرویس برای سفارش انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در داخل اتاق‌هایتان ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان بوده و در سراسر این هتل قابل‌دسترس است.
در بخش شست‌وشو می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. البته برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. ممکن است سفرتان به شهر ایروان به دلیل کار و تجارت باشد که با خیال راحت می‌توانید جلسات کاری‌تان را در بخش بیزینس هتل Yerevan Boutique Hotel برگزار کنید. پارکینگ عمومی نیز در این هتل دایر گردیده که استفاده از آن رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، هلندی و روسی صحبت می‌کنند. یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در این سفر کرایه اتومبیل است که با رانندگی خودتان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بوتیک در ایروان شامل اتاق‌های متفاوتی بوده که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل بوجت و اتاق دوبل با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل هتل بوتیک شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از امکاناتی نظیر کتری برقی، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون، پاسیو و حمام اختصاصی بهره‌مند خواهید شد. در هر یک از اتاق‌های هتل Yerevan Boutique Hotel تختخواب‌های استاندارد همراه با ملافه و بالش‌های تمیز تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن و تراس با مبلمان. با توجه به اینکه طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، باید از طبقات پایین اتاق رزرو کنند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران میل کنید. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک به این هتل سر بزنید.

فاصله هتل بوتیک ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانوو سرگی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است