search
menu

هتل Villa Rosa Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Villa Rosa Yerevan
امکانات عمومی هتل ویلایی رزا ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویلایی رزا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Villa Rosa Yerevan


هتل ویلایی رزا یکی از محل‌های اقامت ۳ ستاره در شهر ایروان ارمنستان است. این هتل در موقعیت بسیار مناسبی از شهر واقع‌شده و همین امر سبب می‌شود تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی داشته باشد که باعث جلب‌توجه توریست‌ها و گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌شود. برای اقامت در این هتل باید در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنید. محل قرارگیری هتل Villa Rosa Yerevan در مرکز شهر ایروان به گونه ایست که تا کاخ ریاست جمهوری ۷۰۰ متر و تا ایستگاه مترو نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه هتل ویلایی رزا تا میدان جمهوری ۲ کیلومتر فاصله دارد، این میدان جزو مشهورترین جاهای شهر ایروان به شمار می‌رود. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویلایی رزا ایروان


در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. همچنین در لابی بخشی به‌عنوان تور گردشگری دایر شده که می‌توانید از طریق آن‌ها از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید که لیدرهای گردشگری این مجموعه مسافران را راهنمایی می‌کنند. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در سراسر هتل Villa Rosa Yerevan قابل‌دسترس است. در فضای بیرونی هتل باغ زیبایی قرار دارد که مسافران می‌توانند در هنگام عصر یا شب از این باغ لذت ببرند. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. همچنین با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید. برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از مرکز بیزینس این هتل بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه برای فراهم کردن اقامتی خوشبخت و به‌یادماندنی در تلاش هستند و همگی به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، ارمنی، ایتالیایی، پرتغالی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


با توجه به اینکه هتل ویلایی رزا خدمات و امکانات تفریحی مناسبی دارد، یکی از این خدمات دو استخر شنا است که یک مورد به‌صورت سرپوشیده بوده و در طول سال دایر می‌شود. برای استفاده از این استخر باید هزینه مجزا پرداخت کنید و استخر دوم نیز رو باز بوده ولی به‌صورت فصلی دایر می‌شود. برای استفاده از این استخر نیازی به پرداخت هزینه ندارید. بر روی استخر سرسره آبی تبدیل‌شده است لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. در بخش اسپای هتل Villa Rosa Yerevan می‌توانید از خدمات مربوط به سونا و ماساژ بهره‌مند شوید. از سایر امکانات سرگرم‌کننده می‌توان به تورهای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و فرهنگی منطقه، تورهای پیاده‌روی، تنیس روی میز، زمین‌بازی برای کودکان و اتاق بازی اشاره کرد. در بخش سلامت نیز می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی مجهز بهره‌مند شوید. همچنین برای کودکان خردسال نیز امکان نگهداری تعبیه‌شده است. در فضای بیرونی هتل نیز محل بازی برای کودکان با مجهزترین دستگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها به‌صورت خوابگاهی و خصوصی هستند. در همه واحدهای اقامتی می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از اتاق خانواده، اتاق تریپل با چشم‌انداز استخر، اتاق توئین، اتاق تریپل، اتاق توئین استاندارد، اتاق دوبل با حمام اختصاصی. با توجه به اینکه استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Villa Rosa Yerevan ممنوع است، افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند. همچنین در هنگام رزرو این هتل نسبت به ظرفیت اتاق‌ها دقت داشته باشید، زیرا اضافه کردن ظرفیت امکان‌پذیر نیست.

رستوران هتل


با توجه به این‌که هتل ویلایی رزا رستوران ندارد، اما در اطراف و نزدیکی آن انواع رستوران، کافی شاپ و بار وجود دارند که در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این محل‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین خدمات مربوط به باربیکیو نیز در محوطه این هتل فراهم گردیده شده است.

فاصله هتل ویلایی رزا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است