search
menu

هتل Unique hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Unique hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل یونیک ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یونیک ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Unique hotel Yerevan


هتل یونیک از هتل‌های باکیفیت در شهر ایروان است. این هتل با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر ایروان نزدیک است، همچنین یکی از هتل‌های مناسب برای سفرهای دو نفره به شمار می‌رود که در طول سال از نقاط مختلف جهان مسافران با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که تا کلیسای سنت گریگوری ۲ کیلومتر و تا مسجد آبی نیز ۲ کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Unique hotel Yerevan می‌توان به میدان جمهوری، سالن باله، تئاتر و اپرای ارمنستان و موزه تاریخی ارمنستان اشاره کرد که بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه گردشگران توصیه می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل یونیک ایروان


با اقامت در این هتل می‌توانید از میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید که در این قسمت با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا خواهید شد. همچنین در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و به وسیله شاتل فرودگاهی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. از طریق روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه پارکینگ این مجموعه رایگان نیست، بدین‌جهت باید نسبت به هر روزی که اتومبیل خود را در این پارکینگ قرار می‌دهید، هزینه پرداخت کنید. اتاق چمدان مخصوص نگهداری وسایل و چمدان‌های مسافران در لابی هتل Unique hotel Yerevan دایر شده است. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در قسمت شستشوی این هتل انجام می‌گیرد. خدمات مربوط به جلسات و کنفرانس‌ها نیز در بخش بیزینس این هتل برگزار می‌شوند که باید نسبت به آن هزینه پرداخت کنید. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی تلاش می‌کنند و همه کارکنان به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. با کرایه اتومبیل از لابی می‌توانید به گشت‌وگذار در شهر ایروان بپردازید. با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تورها و کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی اشاره کرد. همچنین تورهای پیاده‌روی نیز در این هتل دایر می‌شود که مسافران می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. در محوطه هتل نیز مبلمان چیده شده که می‌توانید هنگام عصر یا شب از محوطه لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده استاندارد، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق توئین یا دوبل استاندارد اتاق توئین یا دوبل با بالکن. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های کابلی، کتری برقی، میز کار و حمام اختصاصی هستند. در هتل Unique hotel Yerevan همه اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد بوده و اقامتی راحت و در آرامش را تجربه خواهند کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، فرش، میز کار و فضای نشیمن. همچنین تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل میل کنید.

فاصله هتل یونیک ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه پاراجانوف: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است