search
menu

هتل Tatev Apartments Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tatev Apartments Yerevan
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تاتو ایروان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان تاتو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tatev Apartments Yerevan


هتل‌آپارتمان تاتو از هتل‌های میان‌رده در شهر ایروان است. این هتل‌آپارتمان مقرون‌به‌صرفه بوده و به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو در طول سال مملو از مسافر می‌شود؛ تمامی مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مراکز خرید و مراکز تفریحی شهر ایروان دسترسی آسان داشته باشند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود فاصله اندکی تا جاهای دیدنی شهر ایروان فاصله دارد که مرکز شهر ایروان در عرض ۷ دقیقه پیاده‌روی و قلعه ایروان متعلق به قرن ۱۶ میلادی نیز در عرض ۸ دقیقه توسط ماشین قابل‌دسترس هستند. در هنگام سفر به شهر ایروان پیشنهاد ما بازدید از موزه تاریخ ارمنستان، سالن باله و اپرای ایروان، پارک عشاق ایروان، موزه ماتناداران ایروان و کاسکا ایروان است. بی‌شک از این سفرتان خاطرات خوش و به‌یادماندنی می را تجربه خواهید کرد. فرودگاه Zvartnots نیز حدوداً ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل Tatev Apartments Yerevan فاصله دارد که میهمانان می‌توانند با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تاتو ایروان


اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل و در داخل اتاق‌ها و محوطه قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی و رایگان است و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در فضای بیرونی هتل و در محوطه نیز مبلمان چیده شده است. علاوه بر خدمات باربیکیو می‌توانید از باغ اطراف هتل نیز لذت ببرید. لابی هتل تاتو شامل میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران، خدمات باربری برای بالا بودن و پایین بردن وسایل مسافران، اتاق چمدان برای نگهداری وسایلتان تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز دایر شده است. از خدمات مربوط به شستشو نیز می‌توان به لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که هریک از آن‌ها شامل هزینه جداگانه است. به دلیل تسلط پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، هلندی و روسی در میان گردشگران و هم‌وطنانمان از طرفداران زیادی برخوردار است و با اشتیاق هتل Tatev Apartments Yerevan را رزرو می‌کنند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی در این هتل به‌صورت آپارتمان بوده که انواع گوناگونی دارند، در ادامه به معرفی این واحدها می‌پردازیم: آپارتمان شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی، آپارتمان تک خوابه شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، آپارتمان دو خوابه شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی، آپارتمان دو خوابه سوپرییر شامل دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی که در اتاق‌خواب تخت خواب بسیار بزرگی قرار داده‌شده است. آپارتمان سه‌خوابه شامل سه اتاق‌خواب و دو پذیرایی و آپارتمان سوپرییر نیز دارای اتاق بزرگ بوده و شامل یک کاناپه و یک تخت خواب دونفره است.
لازم به ذکر است که در داخل پذیرایی هر یک از واحدهای اقامتی کاناپه تخت شو تعبیه‌شده است. هر یک از واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل Tatev Apartments Yerevan شامل آشپزخانه مجهز و کاملی بوده و میهمانان می‌توانند با سلیقه خودشان آشپزی کنند. در داخل آشپزخانه می‌توانید از یخچال، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، اجاق‌گاز و وسایل شستشو بهره‌مند شوید. تمامی پنجره‌های موجود در داخل اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید تماشا کنید. همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی. همچنین هر یک از واحدها دارای دکوراسیون شیکی بوده و از وسایل چوبی استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، وسایل اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، بالکن، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و میز کار اشاره کرد. لازم به ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند.

رستوران هتل


با توجه به اینکه در داخل هر یک از واحدهای اقامتی آشپزخانه دایره گردیده شده است، مسافران می‌توانند خودشان غذا طبخ کنند، در غیر این صورت چندین کافی‌شاپ و رستوران در محوطه و نزدیک این هتل قرار دارند که درنهایت ۵ دقیقه با این هتل فاصله‌دارند. همچنین در محوطه هتل نیز خدمات باربیکیو دایر گردیده که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

فاصله هتل‌آپارتمان تاتو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانو سرگی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است