search
menu

هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan
امکانات عمومی هتل سوچی پالاس کمپلکس ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوچی پالاس کمپلکس ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan


هتل سوچی پالاس کمپلکس یکی از هتل‌های شهر ایروان ارمنستان است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه ایروان خواهید داشت، بدین‌جهت با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است و از این طریق به سایر نقاط شهر مانند جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی خواهید داشت. با توجه به موقعیت قرارگیری هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan در منطقه‌ای از شهر که به مرکز شهر ایروان حدوداً ۹.۵ کیلومتر فاصله دارد. میدان جمهوری در شهر ایروان نیز در عرض ۲۰ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است و تا فرودگاه نیز حدوداً ۲۳ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به این فرودگاه شاتل فرودگاهی تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید درخواست دهید. سایر جاذبه‌های دیدنی در شهر ایروان عبارت‌اند از پارک عشاق، موزه تاریخ ارمنستان، موزه ماتناداران. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخرشنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و اتاق‌های خانواده.

امکانات عمومی هتل سوچی پالاس کمپلکس ایروان


در هنگام ورود به این هتل محوطه بسیار زیبایی به چشمتان خواهد خورد و این محوطه را باغ زیبایی فراگرفته است که می‌توانید در هنگام عصر یا شب در این قسمت لحظات خوشی را تجربه کنید و از تماشای چشم‌انداز اطراف لذت ببرید. اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. پارکینگ عمومی نیز رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل در هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan به زبان‌های انگلیسی، فارسی و روسی تسلط دارند و همین امر سبب گشته تا در میان هم‌وطنانمان طرفداران زیادی داشته باشد و مشتاق به رزرو این هتل باشند. خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی و واکس کفش در این هتل ارائه می‌شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی هتل تعبیه‌شده است و در قسمت پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به استخر شنای سرپوشیده اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این استخر باید هزینه مجزا پرداخت کنید. میز بیلیارد نیز در قسمتی از هتل قرار داده‌شده است. در بخش مربوط به سلامتی نیز می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه خودتان را به ماساژی بی‌نظیر در هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan مهمان کنید، البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین باشگاه بدن‌سازی در داخل این هتل تعبیه‌شده است که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید از سونا نیز بهره‌مند شوید که این نوع خدمات نیز شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تمامی واحدهای اقامتی موجود در هتل سوچی پالاس با دکوراسیونی کاملاً متفاوت و رنگ‌های زیبا طراحی‌شده‌اند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار اشاره کرد و اینکه حمام اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها وجود دارند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق، تختخواب‌های استاندارد، میز کار و کمد لباس بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌های موجود در داخل هتل Sochi Palace Hotel Complex Yerevan به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


در رستوران موجود در داخل این هتل می‌توانید انواع غذاهای اروپایی و محلی را سفارش دهید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در قسمت بار این هتل ارائه می‌شوند.

فاصله هتل سوچی پالاس کمپلکس ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانوف: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است