search
menu

هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan
امکانات کلی هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا بای ویندهام ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan


هتل ۴ ستاره لوکس و مجلل رامادا بای ویندهام در ایروان واقع شده است و اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی ارائه می دهد. این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به مقاصد ضروری شهر دارد. همچنین این هتل در فاصله ۱۵۰متری میدان جمهوری و ۲۵۰ متری مرکز شهر ایروان واقع شده است. برخی از جاذبه‌های دیدنی محبوب این منطقه شامل Waterworld، موزه تاریخی ارمنستان، مسجد آبی، موزه ماتناداران ایروان، سالن باله و اپرای ایروان و باغ وحش ایروان است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید به ایستگاه متروی میدان جمهوری بروید که در فاصله ۸۰۰ متری از هتل واقع شده و از مترو استفاده کنید. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۱۱.۷ کیلومتر با رامادا هتل اند سوئیتز بای ویندهام ایروان فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ایروان ارمنستان، این هتل یک انتخاب هوشمند برای مسافران تجاری و تفریحی به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان


این هتل لوکس امکانات بیشماری را ارائه می‌دهد تا بتواند میهمانان را راضی نگه دارد. از جمله امکانات مشهور این ملک می‌توان به رستوران، بار، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، اتاق‌های خانوادگی و وای فای رایگان اشاره کرد. برای داشتن پروازی به موقع و بدون تاخیر می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. مسافرانی که با اتومبیل شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می‌گیرد.
مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت بی نقص و راحتی را در هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan تجربه کنند. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. مرکز تجاری، خدمات فکس و فتوکپی و سالن کنفرانس نیز در هتل وجود دارد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. علاقمندان به بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته یا در کلاس‌های یوگا شرکت کنند. پرسنل کارآزموده رامادا هتل اند سوئیتز بای ویندهام ایروان با تسلط به ۷ زبان زنده دنیا از جمله زبان‌های انگلیسی، روسی، ارمنی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی و با رویی گشاده از میهمانان خود استقبال می‌کنند. در این هتل از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ به بعد و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. موقعیت مکانی مناسب، امکانات عالی، قیمت مناسب، تمیزی هتل، رزرو آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در ارمنستان به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان عبارتند از:
• سوئیت جونیور کینگ
• اتاق کینگ
• سوئیت کینگ لوکس
• سوئیت کینگ
• اتاق کوئین
• سوئیت دو خوابه پریزیدنتال
• سوئیت دو خوابه سوپریور
• اتاق توئین
• سوئیت جونیور توئین
• اتاق خانوادگی
همه اتاق‌های هتل Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan دارای امکانات رفاهی متنوعی هستند. بسیاری از آن‌ها تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های جهانی، مبل، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، بالکن یا تراس را برای جلب رضایت بیشتر میهمانان ارائه می‌دهند. چای ساز در اتاق‌ها وجود دارد. برای راحتی میهمانان هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار است. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت بوفه‌ای هر روز ارائه می‌شود. در رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ محلی و بین المللی می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه نیز در بار هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان سرو می‌شود. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار افرادی که دارای رژیم خاصی هستند، قرار می‌گیرد.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۷۵۰ متر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه سرگئی پاراجانو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران ایروان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است