search
menu

هتل Qarandzav Hotel Yerevan

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Qarandzav Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل کاراندزاو ایروان
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
فاصله هتل کاراندزاو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Qarandzav Hotel Yerevan


هتل کاراندزاو از هتل‌های اقتصادی در شهر ایروان است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خوب خود در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد. این هتل زیبا تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نیز بسیار نزدیک است و بازدید از آن‌ها به مسافران پیشنهاد می‌شود، از میان برخی جاذبه‌های مشهور نزدیک می‌توان به موزه سرگی پاراجانو و مسجد آبی اشاره کرد که حدوداً ۱.۴ کیلومتر فاصله دارند. همچنین هتل کاراندزاو تا موزه گنوسید ارمنستان فاصله ۱.۵ کیلومتری و تا موزه تاریخی نیز فاصله ۱.۶ کیلومتری دارد. علاوه ب موارد گفته‌شده، سالن باله و اپرای ارمنستان نیز جزو جاهای دیدنی و مشهور در این شهر است. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی هتل Qarandzav Hotel Yerevan بهره‌مند شوید و مسیر حدوداً ۱۰ کیلومتری را بپیمایید، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل کاراندزاو ایروان


در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم شدن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. از میان امکانات عمومی ارائه‌شده می‌توان به آشپزخانه مشترک اشاره کرد که میهمانان می‌توانند در صورت تمایل به پخت غذا بپردازند. لازم به ذکر است که در این هتل اینترنت وجود ندارد و مسافران می‌توانند در هنگام ورود به فرودگاه نسبت به خرید اینترنت در سیم‌کارت این کشور بپردازند. پارکینگ اختصاصی نیز در هتل Qarandzav Hotel Yerevan دایر بوده و برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، ارمنی و روسی تسلط دارند که همین امر در جلب‌توجه هم‌وطنان نقش اساسی دارد و اقامتی همراه با آسایش را تجربه می‌کنند. مسافران در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات را به همراه خود دارند، البته بر اساس قوانین هتل باید در هنگام رزرو به مسئول مربوطه اطلاع دهند. خدماتی نظیر روم سرویس، خشک‌شویی و خدمات خانه‌داری در این هتل انجام می‌گیرند. اتاق چمدان نیز در این هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند چمدان و وسایلشان را به این قسمت بسپارند. اتاق‌های جلسه نیز در مرکز بیزینس بوده و مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم شهر ایروان می‌شوند با خیال راحت می‌توانند جلساتشان را برگزار کنند. محوطه هتل را محلی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند.

امکانات تفریحی هتل


سرگرمی‌های عصرانه جزو امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. همچنین سونا در این هتل دایر بوده و میهمانان هتل Qarandzav Hotel Yerevan در صورت تمایل می‌توانند از این خدمات با پرداخت هزینه جداگانه بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


این اقامتگاه دارای واحدهای اقامتی بوده و هر آنچه برای داشتن اقامتی خوش لازم است در داخل واحدها یافت می‌شوند. از میان امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون، حمام اختصاصی اشاره کرد. در داخل اتاق‌های هتل Qarandzav Hotel Yerevan اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. دقت داشته باشید که اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان بوده و در صورت درخواست تختخواب اضافی نیز باید هزینه اضافی پرداخت شود.

فاصله هتل کاراندزاو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه سرگی پاراجانو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است