search
menu

هتل Metropol Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل METROPOL HOTEL Yerevan
جاهای دیدنی نزدیک به هتل Metropol Hotel Yerevan

درباره هتل METROPOL HOTEL Yerevan


هتل ۴ ستاره متروپل ایروان “Metropol” نزدیک به ۲۰ سال است که افتتاح شده است و به همت همین تجربه تمام سعی خود را کرده تا محیطی همانند خانه را برای مهمانانش تداعی کند، موقعیت مکانی ایده‌آل و رفتار حرفه‌ای پرسنل هتل متروپل ایروان از جمله دلایلی هستند که این هتل را به محل مناسب و محبوبی برای اقامت در پایتخت ارمنستان یعنی ایروان تبدیل کرده است.
نه تنها مسیر سرراست هتل شگفت‌آور است بلکه فاصله چند قدمی هتل متروپل ایروان از مراکز خرید، مراکز تجاری و جاذبه‌های مشهور شهر نوید اقامتی راحت را به شما می‌دهد و مثل این می‌ماند که کل ایروان را در مشتتان داشته باشید. ضمنا میدان جمهوری از ساختمان هتل متروپل تنها ۱ کیلومتر دورتر است.
همانطور که گفتیم فضای اتاق‌ها با نقاشی‌ها و تابلوهای زیبا، حمام خصوصی، تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌جوش، میز آرایش و مبلمانی کلاسیک سعی در تداعی فضای خانه داشته است. بعضی از اتاق‌ها دارای بخش نشیمن و بعضی هم دارای جکوزی هستند. ناگفته نماند که برای راحتی بیش‌تر مهمانان در تمامی حمام‌های هتل METROPOL HOTEL Yerevan حوله‌های تن‌پوش و دمپایی گذاشته شده است. امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر زیبای ایروان است. با بهره مندی از ورزش‌های پینگ‌پنگ و استخر می‌توانید فعالیت بیشتری را در هتل METROPOL HOTEL Yerevan تجربه کنید.
اگر اتاق‌هایی با بالکن را انتخاب کرده باشید که می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای کوه‌ آرارات لذت ببرید و در کنارش چای یا نوشیدنی دیگری میل کنید، اگر اتاقتان بالکن نداشته باشد، همین مناظر از پشت پنجره هم پیداست و غروب‌های دل‌انگیزی را با شما سهیم می‌شود. از امکانات رفاهی که هتل متروپل ایروان در اختیار مهمانانش می‌گذارد می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر آب‌گرم، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل Metropol Hotel Yerevan


فاصله از مسجد آبی ایروان: ۶۰۰ متر
موزه نسل‌کشی ارامنه: ۱.۷ کیلومتر
موزه هوانس تومانیان: ۱.۷ کیلومتر
پارک عشاق: ۲ کیلومتر
ایستگاه مترو مارشال باقرامیان: ۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است