search
menu

هتل Kantar Hostel Yerevan

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kantar Hostel Yerevan
امکانات کلی هتل کانتار ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کانتار ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kantar Hostel Yerevan


هتل کانتار ایروان در مرکز شهر ایروان طراحی شده است که تنها یک دقیقه پیاده تا میدان جمهوری و ۲۰۰ متر با نزدیک‌ترین ایستگاه مترو فاصله دارد. در این‌جا نه تنها ایروان قدیمی را تجربه خواهید کرد، بلکه می‌توانید بخشی از شهر مدرن ایروان را نیز ببینید. این منطقه از شهر به واسطه بازاری که به آن «غنطار» می‌گفتند، بسیار محبوب بود. امروزه متاسفانه فقط خاطره‌ای از این بازار باقی مانده است. ایستگاه قطار ایروان ۵ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۹.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
موزه سرگئی پاراجانوف، موزه تاریخ ارمنستان، مسجد آبی، پارک عشاق و سالن باله و اپرای ایروان از جمله جاذبه‌های گردشگری محبوب ایروان هستند که در نزدیکی این هاستل قرار گرفته‌اند و به همین دلیل موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. واقعیت شگفت انگیز این است که در کنار مکان‌های تاریخی، ارمنستان مکانی ایده آل برای سرگرمی و اوقات فراغت است. همچنین شما این شانس را دارید که در محیطی زیبا دوچرخه سواری کنید. کسانی که مایل به تجربه زیبایی‌های طبیعی منطقه هستند می‌توانند پارک پیروزی و باغ گیاه شناسی ایروان را کشف کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ایروان را داشته باشید، هتل Kantar Hostel Yerevan بهترین خدمات را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد تا سفر شما را فراموش نشدنی و بی دغدغه کند.

امکانات کلی هتل کانتار ایروان


در Kantar Hostel Yerevan یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و یک آشپزخانه مشترک خواهید داشت. از دیگر امکانات ارائه شده در ملک می‌توان به سالن استراحت مشترک، اتاق بازی و میز تور اشاره کرد. با تهیه بلیط جاهای دیدنی از میز تور دیگر وقت با ارزش خود را در صف‌های طولانی تهیه بلیط تلف نخواهید کرد. وای فای رایگان در همه فضاهای هتل در دسترس است. پارکینگ خصوصی نیز با هزینه اضافی برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، ارائه می‌شود. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی کم توان یا ناتوان هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.
برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. نظافت به صورت روزانه در هتل کانتار انجام می‌شود. با سپردن اشیای قیمتی خود به صندوق امانات خیالی آسوده به هنگام گردش و تفریح خواهید داشت. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Kantar Hostel Yerevan عبارتند از:
• خوابگاه ۴ تخته
• خوابگاه ۸ تخته
• اتاق دبل اقتصادی با حمام مشترک
همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند. میهمانان می‌توانند از امکانات حمام مشترک یا خصوصی استفاده کنند. برخی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند.

رستوران هتل


هتل Kantar Hostel Yerevan فاقد رستوران است اما در آشپزخانه مشترک خودتان می‌توانید آشپزی کنید. همچنین می‌توانید به رستوران‌های نزدیک اطراف هتل بروید.

فاصله هتل کانتار ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران ایروان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش ایروان: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است