search
menu

هتل Yerevan Place Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yerevan Place
امکانات عمومی هتل ایروان پلیس
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ایروان پلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yerevan Place


هتل چهار ستاره ایروان پلیس جزو هتل‌های پرطرفدار و عالی در شهر ایروان ارمنستان است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشید. همچنین به دلیل موقعیت بسیار عالی خود در شهر ایروان در حین اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی و چندین مراکز خرید بازدید کنید و دسترسی به این جاها بسیار آسان است. همچنین لازم به ذکر است که ایستگاه مترو نیز در فاصله بسیار اندکی از این هتل قرار دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط دورتر از هتل Yerevan Place دسترسی داشته باشید. وضعیت قرارگیری این هتل به نحوی است که تا میدان جمهوری حدوداً ۲۰۰ متر فاصله دارد، سایر جاذبه‌های مشهور و نزدیک به هتل ایروان پلیس نیز عبارت‌اند از سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایروان پلیس


با اقامت در این هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید از قبل رزرو کرده باشید. همچنین به دلیل وجود مرکز بیزینس می‌توانید در صورت داشتن سفر کاری جلسات و کنفرانس‌های خود را در این بخش برگزار کنید. بخش پذیرش در لابی این هتل قرار دارد و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. بهره‌مندی از اینترنت وای فای نیز در این هتل رایگان است و در تمامی قسمت‌های آن قابل‌دسترس است. در لابی اتاق چمدان دایر شده تا زمانی که اتاق خود را تحویل داده باشید، خیالتان از وسایل و چمدان‌هایتان آسوده باشد. خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. بر اساس قوانین این هتل زیبا در شهر ایروان حیوانات خانگی اجازه ورود دارند، فقط برای این کار باید درخواست مربوطه را ارائه دهید و هزینه لازم را پرداخت کنید. میز تور گردشگری نیز در لابی هتل Yerevan Place دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی شهر ایروان آشنا می‌کنند. به دلیل مجرب بودن کارکنان در این هتل اقامت خوش در انتظارتان است، همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، ارمنی و روسی صحبت می‌کنند. یکی از دلایل شهرت در میان ایرانی‌ها همین فارسی صحبت کردن کارکنان است تا مشتاق به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا شوند. به دلیل دارا بودن آسانسور دسترسی به تمامی طبقات هتل آسان است و مسافرانی که با ویلچر حرکت می‌کنند، در هر طبقه که مایل باشند اقامتی همراه با آرامش در انتظارشان است.
امکانات تفریحی هتل
در هنگام اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به باشگاه بدنسازی بروید و از مجهزترین دستگاه‌ها بهره‌مند شوید. همچنین در بخش اسپا نیز می‌توانید با انواع ماساژها به آرامش برسید و ریلکس کنید، البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از خدماتی مانند ماساژ در هتل Yerevan Place باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق در هتل ایروان پلیس وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق کینگ دلوکس، سوئيت، استودیو سوپرییر، اتاق توئين استاندارد، اتاق خانواده سوپرییر و اتاق کینگ استاندارد. در هریک از اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید که مجهز به سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی متنوع هستند. همچنین امکانات دیگر مانند فضای نشیمن، قهوه ساز، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، اتو، تلویزیون، تلفن، یخچال، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا و کمد لباس در داخل اتاق‌های هتل Yerevan Place تعبیه‌شده‌اند. به یاد داشته باشید که با اقامت در داخل اتاق‌های این هتل زیبا اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


برای سرو وعده صبحانه می‌توانید به رستوران این هتل بروید و انواع غذاهای محلی و آمریکایی را نوش جان کنید. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی سفارش دهید.

فاصله هتل ایروان پلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری: ۱۰۰ متر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است