search
menu

هتل Hotel Roma & Tours Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Roma & Tours Yerevan
امکانات عمومی هتل روما ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روما اند تورز ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Roma & Tours Yerevan


هتل روما اند تورز در شهر ایروان ارمنستان واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره بوده و دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است، همین امر سبب می‌گردد تا مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند، مخصوصاً برای زوج‌های جوان یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل حدوداً ۱۰ دقیقه تا ساحل فاصله خواهید داشت که همین امر در جذب توریست نقش بسزایی دارد. علاوه بر آن باغ گیاه‌شناسی ایروان کمتر از ۲ دقیقه تا این هتل فاصله دارد و پارک آبی ایروان نیز حدوداً ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد.
ایستگاه قطار کاناکر با سه کیلومتر فاصله از هتل Hotel Roma & Tours Yerevan به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد. از جمله جاهای دیدنی مشهور در این شهر می‌توان به بازار و خیابان ورنیساژ، میدان جمهوری، پارک عشاق، موزه تاریخ ارمنستان و سالن باله و اپرای ایروان اشاره کرد. شاتل فرودگاهی نیز رایگان بوده و در عرض چند دقیقه می‌توانید مسافت ۱۸ دقیقه‌ای تا فرودگاه ایروان را طی کنید، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید. از جمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل روما ایروان


اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. همچنین در مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات کاری خود را برگزار کنید. در اتاق چمدان وسایل و بارهایتان را سپرده و تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز خیالتان از این بابت آسوده باشد. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهر ایروان در هتل روما میز تور و گردشگری دایر گردیده شده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کند.
همچنین خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل Hotel Roma & Tours Yerevan وجود دارند که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. فضای بیرونی هتل را باغ سرسبزی فراگرفته است که می‌توانید برای پیک‌نیک از این محوطه استفاده کنید. همچنین خدمات باربیکیو در محوطه دایره گردیده شده و برای آن دسته از مسافرانی که علاقه‌مند به آشپزی هستند، آشپزخانه مشترک وجود دارد. بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در بخش تبدیل ارز می‌توانید نسبت به تهیه پول رایج این کشور اقدام کنید. با کرایه اتومبیل از این هتل می‌توانید از انواع جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بازدید کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


استخر موجود در داخل هتل روما سرپوشیده بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. این استخر در طول سال دایر است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به‌طور همه‌روزه فعالیت دارد. از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Hotel Roma & Tours Yerevan می‌توان به جکوزی داغ، سونا و ماساژ اشاره کرد. همچنین اتاق بخار همراه با منطقه‌ای برای ریلکس کردن نیز در این قسمت دایر شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل روما شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، یخچال، فضای نشیمن، کاناپه، سیستم تهویه هوا، ورودی اختصاصی و حمام خصوصی هستند. انواع اتاق و سوئیت موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت جونیور، اتاق خانواده با پارکینگ، سوئیت با پارکینگ، سوئیت سوپرییر و سوئیت پرزیدنتال. تمامی اتاق‌های موجود در داخل هتل Hotel Roma & Tours Yerevan مدرن بوده و از وسایل رنگی و شیک استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها بهتر است افراد سیگاری به این موردتوجه داشته باشند. لازم به ذکر است که دسترسی به طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله امکان‌پذیر است و از طریق پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از حیاط‌خلوت موجود در هتل را تماشا کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار، شام و چایی را به‌صورت منویی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

فاصله هتل روما اند تورز ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانوف: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است