search
menu

هتل Hotel Lilia Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Lilia Yerevan
امکانات کلی هتل لیلیا ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیلیا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Lilia Yerevan


هتل ۳ ستاره لیلیا ایروان یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از ایروان بازدید می‌کنند و محیطی مناسب برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌اند، ارائه می‌دهد. این هتل در ۶۰۰ متری میدان جمهوری واقع شده است. هنگام اقامت در این هتل، بازدیدکنندگان می‌توانند از مسجد آبی، موزه تاریخ ارمنستان، پارک عشاق و بازار و خیابان ورنیساژ که از برترین جاذبه‌های ایروان هستند، دیدن کنند. تئاتر اپرا و باله ارمنستان ۱.۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۹.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. برای جا به جایی در شهر می‌توانید از مترو استفاده کنید که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هم خواهد بود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ایروان ارمنستان، هتل Hotel Lilia Yerevan با داشتن امکانات رفاهی خوب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل لیلیا ایروان


این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، رستوران، بار و صرافی برای میهمانان است. اتاق چمدان یکی از امن ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های شماست. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل کمک بخواهید تا وقت با ارزش خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. هتل لیلیا ایروان دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌‌داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. همچنین برای آسودگی خیال خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. قبل از رزرو اتاق خود دقت کنید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است.
در هتل Hotel Lilia Yerevan اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. برای گشت و گذار در شهر نیز امکان کرایه خودرو فراهم شده است. آرایشگاه و خدمات زیبایی نیز در هتل وجود دارد. با وجود پارکینگ در این هتل از حجم خودروهای پارک شده در اطراف هتل کاسته می‌شود. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، بلغاری، اسپانیایی، کره‌ای و روسی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده روی یا کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۸ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل لیلیا ایروان عبارتند از: اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق‌های خانوادگی. در این هتل، همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی سیم رایگان، میز، مینی بار، یخچال و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. هتل Hotel Lilia Yerevan برخی از واحدها را با منظره شهر ارائه می‌دهد و همه اتاق‌ها مجهز به کتری برقی هستند. اتاق‌های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و کمد لباس هستند. حمام خصوصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز در هر اتاق وجود دارد. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای را می‌توانید در رستوران هتل Hotel Lilia Yerevan میل کنید. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه نیز برای وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌شوند. مسافران همچنین می‌توانند به رستوران و باشگاه هاوانا بروند. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید از یک رستوران ایتالیایی مانند Chaihona، EL Garden یا Limone Cascade دیدن کنید. منوهای رژیم غذایی، میوه، شیرینی، کیک و کوکی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود.

فاصله هتل لیلیا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سرگئی پاراجانوف: ۵۰۰ متر
فاصله تا آبشار ایروان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است