search
menu

هتل Holiday Inn Express Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Holiday Inn Express Yerevan
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالیدی این اکسپرس ایروان

هتل Holiday Inn Express Yerevan


هتل هالیدی این اکسپرس ایروان (به انگلیسی: Holiday Inn Express Yerevan) از معدود هتل‌های شهر دیدنی ایروان است که حس حضور در خانه را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ایروان القا می‌کند. این هتل که جزء گروه هتل‌های شرکت چندملیتی اینترکنتیننتال بشمار می‌رود، از ۱۳۰ واحد اقامتی مبله برخوردار بوده و قادر است محدوده وسیعی از امکانات رفاهی، از پارکینگ و رستوران گرفته تا آسانسور و انبار چمدان را به میهمانان خود عرضه دارد. در ادامه با این هتل سه ستاره بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات رفاهی هتل


برای گزینش اقامتگاهی مناسب، معیارهای گوناگونی وجود دارد که برخی وجودشان حیاتی بوده و عدم وجودشان موجب می‌گردد که اقامتی خوش به تجربه‌ای تلخ بدل گردد. امکانات رفاهی از آن دسته معیارهایی هستند که همواره باید توجه ویژه‌ای بدان‌ها شود، چراکه اقامت بدون برخی از آن‌ها ممکن است روی کیفیت اقامت و سفر تأثیر بسزایی بگذارد. خوشبختانه هتل هالیدی این اکسپرس ایروان از لحاظ امکانات هیچ کمبودی ندارد و قادر است اقامتی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. سازندگان این هتل برای رفاه مطلق گردشگران، گستره وسیعی از امکانات را در نظر گرفته‌اند: از پارکینگ و اینترنت وایفای رایگان گرفته تا تهویه مطبوع، آسانسور و سالن برگزاری اجلاس و همایش، کلیه امکاناتی که ممکن است در طول اقامت در شهر شگفت‌انگیز ایروان بدان نیاز داشته باشید، در این هتل در دسترس شما خواهند بود.

رستوران هتل


نیازی نیست برای اقامت در هتل هالیدی این اکسپرس ایروان، به دنبال رستورانی با غذایی لذیذ و باکیفیت بگردید، چراکه این هتل به رستورانی مجهز گردیده که قادر است انواع و اقسام غذاهای سنتی، بین‌المللی، اروپایی و آمریکایی را در اندک زمانی برای شما مهیا سازد. به‌کارگیری از سرآشپزانی خبره و ماهر و کارکنانی مبادی‌آداب و مسلط به اصول میزبانی موجب گردیده که صرف غذا در رستوران هتل هالیدی این اکسپرس ایروان به لذتی فراموش‌نشدنی تبدیل شود.

خدمات هتل


جدا از امکانات رفاهی، هر هتل موظف است خدماتی را نیز به میهمانان خود عرضه کند و هتل هالیدی این اکسپرس ایروان نیز از این قاعده مستثنا نیست. باید گفت که این هتل در این زمینه نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و توانسته است خدماتی در حد و اندازه هتل‌هایی چهار ستاره را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه دهد. خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش شبانه‌روزی، ترانسفر فرودگاهی، دورنگار، پرینت و خانه‌داری در این هتل با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به میهمانان عرضه خواهد گشت.

واحدهای اقامتی هتل


همان‌گونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل هالیدی این اکسپرس ایروان از تعداد ۱۳۰ باب واحد اقامتی شیک و مبله با فضایی دل‌باز و کلیه تجهیزات اقامتی اعم از تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، چای‌ساز/قهوه‌جوش، تخت خواب‌هایی نرم و راحت، ساعت، سشوار و غیره تشکیل گردیده است. ازآنجایی‌که رفاه میهمانان در اولویت قرار دارد، صندوق اماناتی مطمئن در هر واحد اقامتی گنجانده شده است تا میهمانان قادر باشند اشیاء قیمتی و گران‌بهای خود را در این صندوق قرار دهند و هیچ مسئله‌ای آرامش ذهنی‌شان را خدشه‌دار نکند.

موقعیت مکانی هتل


از دیگر مزایای رزرو اتاق در هتل هالیدی این اکسپرس ایروان، اقامت در قلب ایروان و دسترسی به طیف وسیعی از اماکن تفریحی، فرهنگی و دیدنی شهر دیدنی ایروان است. در طول اقامت در این هتل می‌توانید در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه با پای پیاده به میدان جمهوری و خانه اپرای ایروان دست پیدا کنید و با استفاده از ایستگاه متروی یریتاسارداکان که در فاصله ۱.۳ کیلومتری هتل واقع شده است، به کلیه نقاط ایروان دسترسی داشته باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل هالیدی این اکسپرس ایروان


فاصله هتل تا مسجد آبی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه موزه هووهانس تومانیان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا سالن اپرا و باله ارمنستان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ارامنستان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک عشاق: ۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است