search
menu

هتل Gyumri Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gyumri Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل گیومری ایروان
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گیومری ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gyumri Hotel Yerevan


هتل گیومری هتلی ۳ ستاره در شهر ایروان است. این هتل بی‌نظیر محل اقامت مناسبی است و مسافران از نقاط مختلف جهان در هنگام سفر به این شهر با انتخاب این هتل زیبا خودشان را برای سفری رویایی آماده می‌کنند. توجه داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما و با انتخاب این هتل حدوداً ۳ کیلومتر تا میدان جمهوری فاصله خواهید داشت که جزو مشهورترین نقطه شهر به شمار می‌رود و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود، همچنین سایر جاهای دیدنی نزدیک به این هتل نیز عبارت‌اند از موزه گنوسید، پارک عشاق، موزه ماتناداران، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی. فرودگاه بین‌المللی ایروان نیز در فاصله ۸ کیلومتری از هتل Gyumri Hotel Yerevan قرار دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گیومری ایروان


در این هتل ۳ ستاره پارکینگ اختصاصی دایر شده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشینشان آسوده است، لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان استقبال می‌کنند. در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید به مرکز صرافی هتل سر بزنید و تبدیل ارز کنید. محوطه هتل را باغ زیبایی فرا گرفته و مسافران می‌توانند در هنگام اوقات فراغت خود در این باغ قدم بزنند. یکی دیگر از امکانات این هتل وجود آشپزخانه مشترک است تا مسافران در صورت نیاز استفاده کرده و غذای موردنیازشان را تهیه کنند. از نکات مثبت هتل Gyumri Hotel Yerevan برای حیوان دوستان این است که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای می‌توانید حیوانات خانگی‌تان را به همراه خود ببرید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی ارمنی و روسی صحبت می‌کنند و همین امر در جلب‌توجه هموطنان نقش زیادی دارد، زیرا در مملکت غریب با خیال راحت می‌توانند با پرسنل ارتباط برقرار کرده و نیازهایشان را به راحتی بیان کنند. این هتل آسانسور نداشته و برای رفتن به طبقات بالایی باید از پله استفاده کنید که این مورد برای مسافرانی که مشکلات حرکتی یا جسمانی دارند، سخت خواهد بود.بخشی نیز به عنوان اتاق چمدان دایر شده تا مسافرانی که اتاقشان را تخلیه کرده‌اند، با خیال راحت وسایلشان را به این قسمت بسپارند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله تفریحات و سرگرمی‌های این هتل می‌توان به سونا و جکوزی داغ اشاره کرد که برای رفع خستگی گزینه مناسبی است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل لارج، اتاق تریپل و اتاق کوادروپل کلاسیک. در هتل گیومری هریک از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را می‌توانید از روی این بالکن‌ها تماشا کنید. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. از سایر امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، کتری برقی، میز و صندلی، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی اشاره کرد. در داخل اتاق‌های هتل Gyumri Hotel Yerevan استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده است. به دلیل دایر بودن روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل نیز همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس میل کنید. با اقامت در این هتل می‌توانید انواع میوه و نوشیدنی سفارش دهید که باید بابت سفارش‌های خود هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل گیومری ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است