search
menu

هتل Green Palace Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Palace Hotel
امکانات کلی هتل گرین پالاس ایروان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرین پالاس ایروان از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Green Palace Hotel


هتل گرین پالاس از هتل‌های ۴ ستاره شهر ایروان است. ایروان با جاذبه‌های تاریخی فراوانی که دارد، یکی از مقاصد گردشگری محبوب جهان به شمار می‌رود. هتل Green Palace با موقعیت مکانی بی‌نظیرش، از گزینه‌های مناسب برای اقامت است. این هتل ۴ ستاره، تنها دو دقیقه پیاده‌روی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. همچنین با اقامت در هتل گرین پالاس، دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی ایروان از جمله پارک عشاق و کاسکاد ایروان خواهید داشت. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به ایروان می‌توانید از تمام جاهای دیدنی ایروان بازدید نمایید. گرین پالاس ایروان انتخابی مناسب برای سفرهای دو نفره و خانوادگی است.

امکانات کلی هتل گرین پالاس ایروان


برای رفاه مهمانان عزیز امکانات و خدمات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و آسانسور از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. پذیرش هتل گرین پالاس ۲۴ ساعته است و خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، تور، اتاق چمدان و کمد ارائه می‌کند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان دوربین مداربسته در مناطق مشترک، صندوق امانات، دزدگیر و سیستم اعلام حریق را نام برد. تیم حرفه‌ای و مجرب تیم برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر برای مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است به زبان‌های انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. هتل گرین پالاس ایروان خوشامدگوی کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. باوجود خدمات نظافت روزانه، نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و ارسال مواد غذایی با دریافت هزینه اضافی به مهمانان ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال سیگار در نواحی مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۲۵ واحد اقامتی شیک و زیبا داخل هتل گرین پالاس قرار دارند که هریک به صورت منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت‌ دو نفره، سوئیت چهار نفره، سوئیت سوپریور با حمام اسپا و سوئیت پریمیر است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و دارای مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند. در هریک از واحدها فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت قرار گرفته است. بالکن و حمام اسپا از امتیازات ویژه‌ی برخی از اتاق‌ها هستند. از امکانات دیگر واحدهای اقامتی گرین پالاس می‌توان به تلفن، رادیو، کمد لباس، حمام اختصاصی، دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. توجه داشته باشید که حداکثر تعداد تخت‌های اضافی بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می‌کنید؛ و لازم است قبل از رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


جاذبه‌ها، مراکز خرید و گالری‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که با قدم زدن در اطراف هتل، با آن‌ها روبرو خواهید شد. باغ هتل فضای زیبایی برای گردش و پیک‌نیک دارد. از امکانات ویژه هتل گرین پالاس، وجود استخرهای شنا است. استخر اول این هتل سرپوشیده است و در تمامی فصول سال باز است. استخر دوم در فضای باز قرار گرفته و فصلی است. استفاده از استخر روباز برای تمام مهمانان رایگان است. چترهای آفتاب، صندلی‌های آفتاب‌گیر و حوله از امکانات جانبی استخرها هستند. پس از گردش در شهر سری به مرکز اسپا بزنید و تجدید انرژی نمایید. این مرکز دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی و حمام است و انواع ماساژ در آن به مهمانان ارائه می‌شود. برای خاطره‌انگیزتر کردن بیشتر سفر، اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی، کارائوکه و بیلیارد تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال انرژی لازم برای یک روز فوق‌العاده را برایتان فراهم خواهد کرد. انتخاب این‌که صبحانه‌تان را در اتاق یا رستوران میل کنید به عهده شما است. برای ناهار و شام سری به رستوران هتل بزنید، انواع غذاهای بین‌المللی در آن سرو می‌شود. ناگفته نماند آشپزخانه هتل ۲۴ ساعته باز است و می‌توان انواع میان‌وعده را از آنجا سفارش دارد. البته رستوران‌های معروفی دیگری در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی ارمنستان هستند.

فاصله هتل گرین پالاس ایروان از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از کلیسای کاتولیک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله از موزه ماتناداران: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله از کاسکاد ایروان: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله از سالن باله و اپرا: ۴ کیلومتر
فاصله از پارک عشاق: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله از بازار و خیابان ورنیساژ: ۴٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است