search
menu

هتل Georgia Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Georgia Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل جورجیا ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جورجیا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Georgia Hotel Yerevan


هتل ۴ ستاره جورجیا ایروان ۱۰ دقیقه با ماشین تا میدان جمهوری فاصله دارد. رفتن به مرکز شهر با تاکسی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. باشگاه گلف آرارات ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. هنگام اقامت در این هتل، بازدیدکنندگان می‌توانند از موزه نسل کشی ارامنه، پارک عشاق، ماتناداران ایروان، مسجد آبی و هزار پله ایروان که از برترین جاذبه‌های ایروان هستند، دیدن کنند. اگر زمان اجازه دهد، از موزه زمین شناسی ارمنستان دیدن کنید که یک موزه تاریخ طبیعی محبوب است و دسترسی به آن نسبتا آسان است. واترورلد و باغ وحش ایروان از جاذبه‌های محلی هستند و کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از مرکز خرید ریو مال و دالما گاردن مال دیدن کنند. رصدخانه بیوراکان نیز ارزش بازدید دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است که ۹.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از مترو استفاده کنید که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ایروان ارمنستان، هتل Georgia Hotel Yerevan با ارائه امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده‌ آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل جورجیا ایروان


میهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند. هتل جورجیا وای فای رایگان ارائه می‌دهد. این هتل کوچک میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، سرویس اتاق و فروشگاه رفاه را ارائه می‌دهد تا اقامت شما را دلپذیرتر کند. این ملک همچنین دارای یک سالن استراحت است. میهمانانی که با وسیله نقلیه وارد می‌شوند به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. جکوزی و خدمات ماساژ از دیگر خدماتی هستند که برای راحتی و آسایش میهمانان در این هتل وجود دارد. هتل Georgia Hotel Yerevan دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، اسپانیایی و روسی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. قیمت مناسب، موقعیت مکانی ایده آل، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در ایروان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Georgia Hotel Yerevan عبارتند از: اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق یک تخته، سوئیت کینگ، سوئیت جونیور و اتاق‌های خانوادگی. متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. برای رفع خستگی خود می‌توانید با استفاده چای و ساز و قهوه ساز موجود در اتاق خود چای و قهوه تهیه کنید. اتاق‌ها دارای پنجره‌های عایق صدا هستند و آرامش شما را فراهم می‌کنند. هر اتاق در هتل جورجیا ایروان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، مینی بار، کمد لباس، تلفن و وای فای رایگان است. برای راحتی میهمانان، در هر اتاق حمام مجهز به دوش، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی پیدا خواهید کرد. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند در رستوران هتل جورجیا غذا بخورند. صبحانه نیز به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود.

فاصله هتل جورجیا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران ایروان: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است