search
menu

هتل City Centre Hotel By Picnic Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل City Centre Hotel By Picnic
امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سنتر بای پیکنیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی سنتر بای پیکنیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل City Centre Hotel By Picnic


یکی از هتل‌های اقتصادی و مناسب در شهر ایروان در کشور ارمنستان قرار دارد، هتل سیتی سنتر است که متعلق به مجموعه هتل‌های پیکنیک است. هتل سیتی سنتر بای پیکنیک موقعیت قرارگیری عالی در شهر دارد و در مرکز شهر ایروان واقع شده‌است. هتلCity Centre Hotel By Picnic ایروان برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و اقتصادی هستند بسیار مناسب است. برای رفتن به هتل سیتی سنتر بای پیکنیک ایروان یکی از راه‌ها این است که بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و به فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس بروید که تنها حدود ۱۰ کیلومتر با هتل سیتی سنتر بای پیک‌نیک فاصله دارد. اگر تمایل داشته‌باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی به کشف شهر زیبای ایروان بروید، خبر خوب این است که در نزدیکی هتل سیتی سنتر بای پیکنیک دو ایستگاه مترو قرار دارد. شهر ایروان یکی از شهرهای باستانی و با پیشینه تاریخی کهن است که دارای جاهای دیدنی زیبا و تماشایی است. یکی از جاذبه‌های دیدنی که باید حتما از آن بازدید کنید؛ بازار و خیابان ورنیساژ ایروان است که جاذبه‌ای منحصربه‌فرد و زیبا است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی سنتر بای پیکنیک


هتل City Centre Hotel By Picnic برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی راحت و خوش داشته باشند؛ امکانات و خدماتی تحسین‌برانگیز و با کیفیت مناسب را ارائه می‌کند. در هتل سیتی سنتر بای پیک نیک می‌توانید از رستوران، سالن زیبایی، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است استفاده کنید. اگر با ماشین خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل سیتی سنتر ایروان دارای پارکینگ رایگان است. اگر قصد دارید که از تورهای متنوع استفاده کنید؛ به پذیرش ۲۴ ساعته هتل سیتی سنتر بای پیک نیک بروید و از خدمات فروش و معرفی تور بهره‌مند شوید. برای کسانی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارند، قابل ذکر است که هتل سیتی سنتر این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و به آسانی تردد کنند. خدمات دیگری که هتل سیتی سنتر بای پیکنیک ایروان ارائه می‌کند شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی، نگهداری از چمدان، اجاره خودرو و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مهمان‌نواز هتل سیتی سنتر ایروان علاوه بر زبان ارمنستانی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، عربی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های راحت و طراحی شده با چیدمانی چشم‌نواز که در هتل سیتی سنتر بای پیکنیک ایروان قرار دارند بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد با تخت دابل و اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های گرم‌ونرم و راحت هتلCity Centre Hotel By Picnic ایروان قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل سیتی سنتر بای پیکنیک نمی توانید سیگار بکشید. برخی از اتاق‌های هتل سیتی سنتر ایروان دارای بالکن هستند که می‌توانید نمایی چشم‌گیر از شهر و درختان را تماشا کنید و از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه مسافران اقامتی مفرح و دلپذیرتر را در هتل سیتی سنتر بای پیکنیک سپری کنند؛ تورهای گوناگون پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی برگزار می‌کند.

رستوران هتل


هتل City Centre Hotel By Picnic دارای رستورانی دنج است که خوراک‌های لذیذی را در هر سه وعده اصلی و میان وعده سرو می‌کند و می‌توانید خوراک‌هایی متنوع را به سبک آشپزی آسیایی، کبابی و فست فود به صورت منو میل کنید.

فاصله هتل سیتی سنتر بای پیکنیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان ایروان: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق ایروان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است