search
menu

هتل Cascade Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cascade Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل کاسکاد ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاسکاد ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cascade Hotel Yerevan


هتل کاسکاد در شهر ایروان واقع‌شده است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه دارد که مسیر ۱۴ کیلومتری تا فرودگاه Zvartnots ایروان به‌راحتی طی می‌شود. همچنین این هتل یکی از گزینه‌های مناسب برای سفرهای دونفره و خانوادگی در شهر ایروان به شمار می‌رود که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی و خاطره‌انگیز آماده می‌کنند. با توجه به اینکه شهر ایروان دارای جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیادی است؛ موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که دسترسی آسانی به این جاذبه‌ها خواهید داشت.
هتل کاسکاد حدوداً ۱۰۰ متر تا کاسکاد ایروان فاصله دارد، همچنین سالن باله و اپرای ایروان نیز در عرض ۶ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است. ایستگاه مترو مارشال باغرامایان نیز حدوداً ۸۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. میدان جمهوری در مرکز شهر ایروان قرار دارد که حدوداً ۱۰ دقیقه تا هتل Cascade Hotel Yerevan فاصله دارد و از طریق این میدان به سراسر نقاط شهر ایروان امکان دسترسی وجود دارد. برخی از جاذبه‌های مشهور در این شهر عبارت‌اند از پارک عشاق، موزه تاریخ ارمنستان و موزه ماتناداران. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کاسکاد ایروان


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر قسمت‌های آن قابل‌دسترس است. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. بخشی به‌عنوان میز تور و ‌گردشگری در نظر گرفته‌شده است که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها نیز در این قسمت قابل تهیه است. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و چمدان‌ها در لابی هتل Cascade Hotel Yerevan در نظر گرفته‌شده است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش در لابی این هتل انجام می‌گیرند که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. کرایه اتومبیل برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر در لابی هتل امکان‌پذیر است. همچنین سالن زیبایی و آرایشی نیز آماده ارائه خدمات در رابطه با پوست، مو و زیبایی به مسافران هستند. پارکینگ این مجموعه نیز اختصاصی بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. در بخش بیزینس می‌توانید جلسات کاریتان را برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله فعالیت‌ها و سرگرمی‌های موجود در این هتل می‌توان به تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، برنامه‌های طنز و کمدی و برخی گالری‌های هنری اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در رابطه با خدمات مربوط به سلامتی نیز انواع ماساژ در هتل Cascade Hotel Yerevan ارائه می‌شود که پیشنهاد ما به شما بهره‌مندی از این ماساژها است، زیرا بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه به چنین استراحتی نیاز دارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کاسکاد دارای انواع اتاق است که عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت خانواده، اتاق توئین یا دوبل کامفورت و سوئیت اکسکیوتیو. هر یک از اتاق‌های موجود در هتل کاسکاد دارای دکوراسیونی با شیوه کلاسیک هستند. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و پاسیو. در قسمت ورودی هر یک از واحدهای اقامتی هتل Cascade Hotel Yerevan محل مناسبی برای عبور و مرور ویلچرها تعبیه‌شده است و اینکه به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها بهتر است قبل از رزرو درباره این موضوع اطلاع داشته باشند. از پنجره‌های موجود در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از حیاط‌خلوت و باغ اطراف هتل را تماشا کنید.

رستوران هتل


وعده‌های غذایی بین‌المللی و محلی در رستوران این هتل سرو می‌شوند، به‌طوری‌که می‌توانید وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده و بعد شام به این رستوران سر بزنید و انواع غذاها را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی نوش جان کنید. همچنین در زمان‌های میان وعده انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در رستوران این هتل قابل سفارش هستند.

فاصله هتل کاسکاد ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱۰۰ متر
فاصله تا میدان جمهوری: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانو: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است