search
menu

هتل Best View Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best View Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل بست ویو ایروان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست ویو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best View Hotel Yerevan


هتل بست ویو با یک تراس با منظره شهر در ایروان و در ۲.۵ کیلومتری ایستگاه متروی Yeritasardakan واقع شده است. این هتل حدود ۲ تا ۲.۵ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و به راحتی با تاکسی در ۱۰ دقیقه می‌توانید به مرکز شهر برسید. تئاتر اپرا و باله ارمنستان ۳ کیلومتر و میدان جمهوری ۳.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. پارک عشاق، مسجد آبی، موزه تاریخ ارمنستان و باغ وحش ایروان از جاذبه‌های محلی نزدیک هستند. در ضمن کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از بازار ورنیساژ و Rio Mall دیدن کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Zvartnots است که در ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارد. خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی در این هتل خواهید یافت. بعد از تهیه بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Best View Hotel Yerevan می‌توانید اقامت بی نظیری را در ایروان تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بست ویو ایروان


این هتل طیف وسیعی از خدمات و امکانات رفاهی را به میهمانان ارائه می‌دهد که برای ایجاد آسایش و راحتی طراحی شده‌اند. وای فای رایگان در سرتاسر هتل و پارکینگ خصوصی رایگان موجود است. میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته و محل نگهداری از چمدان از جمله خدماتی هستند که در هتل بست ویو ایروان ارائه می‌شوند. هر روز نظافت در هتل انجام می‌گیرد. بعلاوه خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و ماساژ نیز در دسترس هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا برای سایر افراد مزاحمتی ایجاد نشود. این هتل فرصت‌های تفریحی مختلفی را ارائه می‌دهد. هتل دارای باغی زیبا است که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در آن قدم بزنید.
همچنین شرکت در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود گزینه مناسبی برای سرگرمی به شمار می‌آید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می گیرد. اقامت کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است. تخت اضافی برای نوزادان و کودکان زیر ۱۲ سال به صورت رایگان و برای افراد بالای ۱۲ سال با هزینه اضافی ارائه می‌شود. قبل از رزرو اتاق خود در هتل Best View Hotel Yerevan توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل کارآزموده و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب، رزرواسیون آنلاین و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب هتل بست ویو برای اقامت در ایروان ارمنستان است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل بست ویو عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل سوپریور با چشم انداز شهر
• اتاق توئین کلاسیک
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل Best View Hotel Yerevan بزرگ و جادار هستند. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، یخچال و کمد لباس است. برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما دارند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها موجود است. برای راحتی میهمانان در هر اتاق حمام مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در رستوران هتل بست ویو ایروان سرو می‌شود. همچنین غذاهای لذیذ و خوشمزه برای وعده‌های ناهار و شام نیز در رستوران سرو می‌شوند.

فاصله هتل بست ویو ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش ارمنستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه سرگئی پاراجانوف: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران ایروان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است