search
menu

هتل Avan Plaza Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avan Plaza Hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل آوان پلازا ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوان پلازا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avan Plaza Hotel Yerevan


هتل سه ستاره آوان پلازا در شهر ایروان واقع‌شده است و یکی از محل‌های اقامتی بسیار جذاب این شهر به شمار می‌رود. این هتل هم از لحاظ امکانات ارائه‌شده و هم از لحاظ موقعیت قرارگیری در شهر ایروان مشهور گشته و در طول سال مملو از مسافر می‌شود. این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و به‌راحتی می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو آن به هتل دسترسی داشته باشید. با توجه به محل قرارگیری هتل Avan Plaza Hotel Yerevan تا سالن اپرا و باله ارمنستان حدوداً ۶ کیلومتر و تا میدان جمهوری نیز ۶ کیلومتر فاصله وجود دارد که بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به توریست‌های شهر ایروان توصیه می‌شود. کلیسای جامع سنت گریگوری با ۷ کیلومتر و مسجد آبی با ۷ کیلومتر فاصله جزو جاهای مذهبی این شهر به شمار می‌روند. علاوه بر این‌ها، موزه تاریخی ارمنستان و کاسکاد ایروان با ۷ کیلومتر فاصله جزو مشهورترین جاهای شهر به شمار می‌روند. از امکانات مشهور هتل آوان پلازا عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل آوان پلازا ایروان


هتل آوان پلازا دارای باغ بوده که چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ را از اتاقتان می‌توانید تماشا کنید. پارکینگ مجموعه به‌صورت اختصاصی و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و در لابی می‌توانید از روم سرویس و میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به اتوکشی، لباسشویی و خشک‌شویی می‌توانید به بخش شستشو در لابی مراجعه کنید، با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. در بخش بیزینس هتل Avan Plaza Hotel Yerevan می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری خود را برگزار کنید و از فکس و کپی نیز بهره‌مند شوند. برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان اتاق چمدان دایر شده است. پرسنل این مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنا در این مجموعه به‌صورت سرپوشیده بوده و در طول سال دایر می‌شود. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در طبقه آخر قرار دارد. برای بهره‌مندی از این استخر باید هزینه پرداخت کنید. در بخش اسپا می‌توانید از سونا، حمام ترکی، جکوزی و انواع ماساژ بهره‌مند شوید که استفاده از ماساژ و حمام نیز شامل هزینه جداگانه است. بی‌شک با اقامت در هتل Avan Plaza Hotel Yerevan یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. از سایر خدمات سرگرم‌کننده و تفریحی ارائه‌شده در داخل هتل آوان پلازا می‌توان به بدمینتون، تنیس، ورزش‌های آبی، مینی گلف، اسکواش، اسب‌سواری، بولینگ، کوهنوردی، دارت و بیلیارد اشاره کرد که همه این تفریحات با پرداخت هزینه مجزا همراه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل آوان پلازا عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با دو تخت خواب و سوئیت همراه با سونا که شامل سه اتاق‌خواب است. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، حمام اختصاصی مجهز و کمد لباس هستند. همچنین در داخل واحدهای اقامتی این هتل فضای نشیمن تعبیه‌شده است که می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در این قسمت استراحت کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Avan Plaza Hotel Yerevan می‌توان به جکوزی داغ، مینی بار، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کاناپه تخت شو، میز غذاخوری، ماشین لباسشویی اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر نیستند و برای رفتن به طبقات بالا باید از پله‌ها استفاده کنید.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل آوان پلازا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاسکاد ایروان: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پاراجانوف: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه گنوسید ارمنستان: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است