search
menu

هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل ارمنین ویلیج پارک ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارمنین ویلیج پارک ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan


هتل ۴ ستاره ارمنین ویلیج پارک یک هتل شیک و مدرن با امکانات رفاهی عالی است که در شهر ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل در منطقه تفریحی و نزدیک پارک های تفریحی قرار گرفته است. خانه اپرای ایروان و موزه ایروان از نکات برجسته فرهنگی است که در نزدیکی هتل قرار دارند. برخی دیگر از جاذبه های منطقه شامل Waterworld ، باغ وحش ایروان و پارک عشاق است که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. فرودگاه Zvartnots تا هتل ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می شود. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan با امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب مکان خوبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل ارمنین ویلیج پارک ایروان


هتل ارمنین ویلیج پارک دارای WiFi رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، میز تور، شاتل فرودگاهی و استخر است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. امکان کرایه اتومبیل نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است تا به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل خوب و مجرب هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، فارسی و روسی صحبت می کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. از مزایای انتخاب هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan برای اقامت می توان به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل و قیمت مناسب آن اشاره کرد. برای کودکان بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی از قبیل پارک آبی، بیلیارد، اتاق بازی، زمین بازی کودکان و ایروبیک برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است. بعد از شنا در استخر روباز می توانید در صندلی های آفتاب استراحت کرده یا به مرکز اسپای هتل بروید واستراحتی به بدن خود بدهید. همچنین علاقمندان به بدنسازی می توانند از خدمات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. خدماتی از قبیل سونا، جکوزی، ماساژ و خدمات زیبایی مانند مانیکور و پدیکور نیز در دسترس هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ارمنین ویلیج پارک دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد دبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق سوپریور دبل، اتاق سوپریور تویین، اتاق چهار نفره دوبلکس، اتاق چهار نفره لوکس و آپارتمان دو خوابه است که می توانید متناسب با نیاز خود اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق های مبله و کلاسیک در هتل ویلیج پارک مجهز به تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع هستند. اتاق های هتل Armenian Village Park Hotel Yerevan منظره ای زیبا از شهر را ارائه می دهند و دارای یک حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله حمام و دمپایی هستند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق برای میهمانان هتل فراهم شده است.

رستوران هتل


میهمانان می توانند از غذاهای ارمنی، اروپایی و همچنین غذاهای دریایی موجود در رستوران هتل ارمنین ویلیج پارک لذت ببرند. صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح سرو می شود. غذای کودک و منوهای رژیم غذایی برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند در صورت درخواست و با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

فاصله هتل ارمنین ویلیج پارک ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش ایروان: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است