search
menu

هتل Apricot Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apricot Yerevan
امکانات و خدمات عمومی هتل آپریکت ایروان
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپریکت ایروان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Apricot Yerevan


هتل آپریکت ایروان از هتل‌های رده بالای خوب و پر امکانات ایروان با دسترسی آسان به جاذبه‌هاست. جاذبه‌هایی مانند میدان جمهوری و سالن تئاتر باله و اپرای ایروان فاصله‌ای کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل دارند. گردشگران و مهمانی که با خرید بلیط هواپیما به ایروان سفر می‌کنند اگر هتل آپریکت را برای اقامت خود انتخاب کنند به اینترنت رایگان هم دسترسی خواهند داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپریکت ایروان


اینترنت رایگان هتل این امکان را به مهمانان می‌دهد تا عکس‌ها و خاطرات سفرشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و دانشجویان و شاغلان نیز با استفاده از اینترنت می‌توانند به امور تحصیلی و کاری خود برسند.پارکینگ رایگان هتل در اختیار آن دسته از مهمانانی که سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط ارزان هواپیما ترجیح داده‌اند. هتل دارای پذیرشی است که به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگویی سوالات مهمانان هستند. کارکنان این بخش هتل تمامی تلاش خود را برای تحویل بدون معطلی اتاق‌ها انجام می‌دهند و مهمانان در طول مدت انتظارشان برای تحویل اتاق‌، می‌توانند از دیگر خدمات هتل مانند اتاق چمدان استفاده کنند. استعمال سیگار در هتل ممنوع است و به همین دلیل آپریکت ایروان دارای اتاق‌ها و راهروهای بدون سیگار است. اما برای جلب رضایت مهمانان سیگاری، فضای مخصوص سیگار ایجاد شده تا این دسته از مهمانان با خیالی آسوده بتوانند سیگار بکشند. خدمات ترانسفر فرودگاهی( باهزینه) خدمتی کاربردی برای مهمانانی است که با خرید بلیط هواپیما ایروان مهمانان این شهر شده‌اند. خدمات خانه داری، خدمات خشک‌شویی، خدمات لباسشویی و اتو خدمات بخش پاکیزگی هتل هستند. هتل دارای دستگاه خودپرداز بانکی هم هست و تاحدود زیادی می‌توانید خدمات بانکی خود را در داخل هتل و بدون نیاز به بانک‌های داخل شهر انجام دهید. آپریکت خدمات کانسیرج به مهمانان خود ارائه می‌دهد و برای خانواده‌های دارای نوزاد خدمات پرستاری از کودک را دارد.

اتاق‌های هتل


آپریکوت تلاش کرده تا از طراحی‌های شلوغ و پر زرق و برق در اتاق‌ها خودداری کند و به همین دلیل اتاق‌های این هتل در ساده‌ترین چیدمان و رنگ‌ها هستند که همین سادگی همراه خود آرامش خاصی دارد و باعث خوابی آرام و راحت در طول شب خواهد شد. سوئیت‌های خانواده هتل دارای بالکن هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


در تمامی واحدهای اقامتی این هتل سیتم تهویه مطبوع تعبیه شده و برای اینکه مهمانان حوصله‌شان در اتاق سر نرود، در هر اتاق تلویزیون صفحه تختی نصب شده که این امکان را به مهمانان می‌دهد تا اوقات فراغتشان را به تماشای برنامه‌های مختلف تلویزیونی مشغول شوند. امکان اتصال به اینترنت هتل در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارد. حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکانات سرویس های بهداشتی و حمام خصوصی اتاق‌ها هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل دارای مرکز اسپا است که خدماتی مانند مراقبت‌های پوستی و خدمات ماساژ در آن ارائه می‌شود. خدمات ماساژ هتل بهترین گزینه برای رفع خستگی و تجدید انرژی پس از گشت و گذار در جاذبه‌ها و مراکز خرید ایروان است.

رستوران هتل


چارلز تراس رستوران هتل آپریکت است. این رستوران انواع غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، اروپایی و بین‌المللی را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تهیه و برای مهمانان سرو می‌کند. این رستوران منوی غذاهای کبابی هم دارد که در صورت تمایل می‌توانید سفارش دهید. چارلز تراس غذاهایش را به صورت لاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. علاوه بر رستوران هتل، شما می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف هتل استفاده کرده و یا در صورت تمایل از غذاهای خیابانی ایروان نوش جان و تجربه جالبی از شکم‌گردی برای خود رقم بزنید.

فاصله هتل آپریکت ایروان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عمومی شاهمایون: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان ایروان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه هوهانس تومانیان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است