search
menu

هتل AnnaBella Boutique Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AnnaBella Boutique Hotel Yerevan
اتاق‌های هتل آنابلا بوتیک ایروان
خدمات رایگان هتل آنابلا بوتیک ایروان
سرویس‌های هزینه دار هتل آنابلا بوتیک ایروان
سایر مزایای هتل آنابلا بوتیک ایروان
ناگفته‌هایی درباره هتل آنابلا بوتیک ایروان
اماکن نزدیک به هتل آنابلا بوتیک ایروان

درباره هتل AnnaBella Boutique Hotel Yerevan


هتل آنابلا بوتیک ایروان ایروان از هتل‌های ۳ ستاره شهر ایروان است. این هتل نه تنها مکانی دنج، آسوده و ارزان قیمت برای اقامت گردشگران شهر ایروان به شمار می‌آید، بلکه همواره در خاطرات آنها از خرید آنلاین بلیط هواپیما ایروان و سفر به این شهر، نقش پر رنگی ایفا می‌کند. شکی نیست که آشنایی با AnnaBella Boutique Hotel Yerevan می‌تواند لذت بسیار زیادی را به مسافرت و تفریحات شما انتقال دهد.

اتاق‌های هتل آنابلا بوتیک ایروان


اگر بخواهیم در مورد هتل آنابلا بوتیک ایروان صحبت کنیم، پیش از هر چیز باید به اتاق‌های بی نظیر این اقامتگاه بپردازیم. در این اتاق‌های مدرن که آسایش و آرامش موج می‌زند، امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر و حمام اختصاصی به همراه یخچال و سرویس اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت فراهم شده تا مهمانان هتل آنابلا بوتیک ایروان تجربه بی نظیری در طول اقامت خود داشته باشند.

خدمات رایگان هتل آنابلا بوتیک ایروان


به غیراز سرویس اینترنت بی سیم، هتل آنابلا بوتیک ایروان خدمات رایگان دیگری نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که مهم‌ترین آنها فراهم آوردن پارکینگی امن برای آنهاست. همچنین خدمه هتل AnnaBella Boutique Hotel Yerevan با نظافت روزانه هتل به صورت رایگان باعث ایجاد درخشندگی خاصی در محیط هتل آنابلا بوتیک ایروان شده‌اند. لازم به ذکر است که اتاق نگهداری از چمدان‌ها و میز رزرو تور نیز بدون دریافت هزینه‌ای در هتل آنابلا بوتیک ایروان مشغول خدمت گذاری هستند.

سرویس‌های هزینه دار هتل آنابلا بوتیک ایروان


در هتل آنابلا بوتیک ایروان مجموعه گسترده‌ای از سرویس‌ها و خدمات ارائه می‌شود که استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه اندکی است. برای مثال شما برای برخورداری از سرویس‌های اتو، خشکشویی و لباسشویی باید هزینه خاصی را تقبل فرمایید. همچنین سرویس حمل و نقل به فرودگاه هم با پرداخت مبلغ مشخصی به شما ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که در ایام مختلفی از سال در هتل آنابلا بوتیک ایروان کلاس‌های آشپزی برگزار می‌شود که شما با پرداخت هزینه و ثبت نام می‌توانید در آنها شرکت کنید و نحوه پخت انواع غذاهای لذیذ ارمنی را یاد بگیرید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در ازای پرداخت مبلغی، یک دوچرخه بسیار خوب از هتل AnnaBella Boutique Hotel Yerevan کرایه کنید و با آن به گشت و گذار در شهر ایروان بپردازید.

سایر مزایای هتل آنابلا بوتیک ایروان


هتل آنابلا بوتیک ایروان برای عوض کردن حال و هوای مهمانان خود برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است. در واقع، این هتل باغ سرسبزی را آماده کرده که با حضور در آن، نشاط و شادابی تمام وجود مهمانان را فرا می‌گیرد. البته در این بین، خوردن کافه‌های لذیذ هتل آنابلا بوتیک ایروان هم برای شما خالی از لطف نخواهد بود. ناگفته نماند که فراهم آوردن کپسول آتشنشانی در نقاط مختلف ساختمان اقامتگاه، حضور نگهبان ۲۴ ساعته و ارائه صندوق امانات نیز از مزیت‌های جالب هتل آنابلا بوتیک ایروان هستند. ضمنا، در این هتل شما می‌توانید از آسانسور برای دسترسی به طبقات فوقانی استفاده نمایید.

ناگفته‌هایی درباره هتل آنابلا بوتیک ایروان


معمولا مهمانان هتل آنابلا بوتیک ایروان، پس از اقامت در این مکان، به خاطر نزدیکی هتل به نقاط پربازدید شهر، به تماشای این اماکن می‌روند. بنابراین آنها در طول اقامت خود، از مزایای مراجعه به سالن زیبایی هتل آنابلا بوتیک ایروان و همچنین خرید از فروشگاه این هتل غافل می‌مانند. یک نکته دیگر هم که درباره هتل آنابلا بوتیک ایروان اهمیت بسیار زیادی دارد، تسلط کارکنان این اقامتگاه به زبان فارسی است که باعث راحتی هر چه بیشتر ایرانیان در محیط این اقامتگاه می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل آنابلا بوتیک ایروان


فاصله تا بنیاد دستنوشته‌های کهن ماتِناداران: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار ایروان: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه هوهانس تومانیان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه نسل کشی ارمنستان: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است