search
menu

هتل Ani Grand Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ani Grand Hotel Yerevan
امکانات و خدمات عمومی هتل آنی گرند ایروان
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنی گرند ایروان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره Ani Grand Hotel Yerevan


ایروان یکی از مقاصد زیبا و پرطرفدار برای سفر و گذراندن تعطیلاتی چند روزه است. این شهر با اینکه جاهای دیدنی جذابی دارد اما اقامت در هتلی خوب و مناسب است که به سفر رنگی تازه داده و خاطره‌ای خوش را رقم خواهد زد. هتل آنی گرند ایروان یکی از هتل‌های لوکس ایروان است که اقامت در آن بدون شک حسی شاهانه به سفرتان خواهد داد. این هتل درست در قلب ایروان واقع شده و امکانات مختلفی مانند رستوران، پارکینگ و استخر را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. اگر به دنبال اقامتی خوب و لوکس در ایروان هستید وقت را هدر نداده و همین الان بلیط هواپیما و اتاق هتل خود را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنی گرند ایروان


یکی از خدمات ارائه شده توسط هتل آنی گرند، خدمات کانسیرج است. کانسیرج خدماتی است که این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف‌های طولانی انجام دهید و در واقع زحمت هماهنگی و رزرو همگی به عهده کارکنان این بخش است. کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد آشنا به زبان انگلیسی یکی از نقاط قوت هتل است که اطمینان حاصل می‌کنند تا مهمانان بدون دردسر به خدمات و امکانات موردنیازشان دسترسی و اقامتی خوشی را در هتل داشته باشند. زبان روسی و ارمنی دیگر زبان‌هایی است که کارکنان هتل به آن‌ها آشنایی دارند. بخش پذیرش هتل کارکنان خوش برخوردی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی سوالات و نیازهای مهمانان هستند. آنی گرند جزو هتل‌هایی است که سیاست بدون سیگار دارند و به همین دلیل دارای اتاق‌ها و راهرو‌های بدون سیگار است اما برای راحتی مهمانان سیگاری و غیرسیگاری خود، فضای مخصوص سیگار در هتل ایجاد کرده است. مهمانانی که اقامت طولانی‌تری در ایروان خواهند داشت می‌توانند با استفاده از خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتوی هتل لباس‌های خود را پاکیزه و مرتب نگه دارند. خدمات نظافت نیز به صورت روزانه در هتل انجام می‌شود تا مهمانان هتل در محیطی پاکیزه اقامت داشته باشند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون دغدغه به فرودگاه برسند. اینترنت هتل به صورت رایگان در همه جای هتل قابل دسترس است. برای مهمانان شاغل هتل امکاناتی مانند سالن کنفرانس وجود دارد.

اتاق‌های هتل


تمام ۲۲۴ واحد اقامتی این هتل رو به مرکز شهر ایروان قرار گرفته‌اند که در شب جلوه خاصی دارند. اتاق‌های هتل آنی گرند تلفیق زیبایی از الگوی معماری سنتی ارمنستان و معماری مدرن است که نتیجه آن اتاق‌هایی زیبا و خاص آنی گرند شده است. انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های سینگل برای مسافرانی است که تنها سفر کرده‌اند، اتاق‌های دابل و تویین برای زوج‌ها و مسافرانی در نظر گرفته شده که به صورت دونفره سفر کرده‌اند. سوئیت‌های هتل نیز با راحتی و کیفیت بالای خود آرامش بیشتری را به همراه دارند. بسیاری از اتاق‌های هتل امکان افزودن تخت‌خواب اضافه برای کودکان را دارد و برخی از اتاق‌ها هم سوئیت‌های کانکت خانواده را دارند.

امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل آنی گرند ایروان مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برای آسایش بیشتر، در اتاق‌ها مینی‌بار، میز، دوش، چای، قهوه و آب رایگان قرار داده شده است. صندوق امانات داخل اتاق‌ها خیالتان را از بابت نگه‌داری وسیله‌های ارزشمنداتان راحت می‌کند. مهمانان آنی گرند می‌توانند با استفاده از ترموستات اتاق‌ها، دمای اتاق را مطابق نظر خود تنظیم کنند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانانی که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مندند می‌توانند از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنند و خستگی خود را در سونای هتل به در کنند. Ani Grand Hotel Yerevan استخر سرپوشیده‌ای هم دارد که در طول سال فعال و برای مهمانان هتل رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه هتل همه روزه پذیرای مهمانان است تا صبحشان را با صبحانه‌ای مقوی آغاز کنند. رستوران و کافی‌شاپ هتل نیز با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مهمانان هتلند. کافه‌بار هتل هم با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های گوارا پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل آنی گرند ایروان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه خاورمیانه: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری : ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان چارلز آزناور: ۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است