search
menu

هتل 4Guset Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 4Guset Hotel Yerevan
امکانات کلی هتل فور گست ایروان
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور گست ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل 4Guset Hotel Yerevan


هتل فور گست واقع در منطقه شنگاویت و ۵ کیلومتری میدان جمهوری، نقطه عزیمت ایده آلی برای سفرهای شما در ایروان است. از این‌جا، میهمانان می‌توانند از همه امکاناتی که شهر پرجنب ‌وجوش ارائه می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. ایروان، پایتخت ارمنستان، با معماری باشکوه دوران شوروی مشخص شده است. کتابخانه ماتناداران که هزاران نسخه خطی یونانی و ارمنی باستان را در خود جای داده است، بر خیابان اصلی آن مسلط است. میدان جمهوری هسته اصلی شهر با آبنماهای موزیکال و ساختمان‌های دولتی است. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر از جمله سالن باله و اپرای ایروان، کاسکاد (هزار پله) ایروان و پارک عشاق را فراهم می‌کند. برای تهیه بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. به هر دلیلی که به ایروان آمده باشید، هتل 4Guset Hotel Yerevan مکانی عالی برای یک استراحت هیجان انگیز به شمار می‌آید. کلیسای جامع Saint Gregory the Illuminator و مسجد آبی هر دو در ۵ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس است که در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات کلی هتل فور گست ایروان


در هتل 4Guset Hotel Yerevan خدمات و امکانات عالی، اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. شاتل فرودگاهی در این هتل با هزینه اضافی ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. امکاناتی مانند وای فای رایگان در لابی و همه اتاق‌ها، تاکسی سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تحویل سریع، چک کردن سریع و انبار چمدان به راحتی برای هر میهمان در دسترس است. کارکنان میز تور نیز به میهمانان در تهیه بلیط جاهای دیدنی کمک می‌کنند.
کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. خدماتی مانند نظافت روزانه، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. میهمانان باید در هنگام ورود، کارت شناسایی عکس دار و کارت اعتباری خود را نشان دهند. لطفا توجه داشته باشید که همه درخواست‌های ویژه در دسترس هستند و ممکن است هزینه‌های اضافی اعمال شود. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فور گست ایروان با تسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود، شرکت کنید. پیاده روی و دوچرخه سواری از دیگر روش‌های سرگرمی در هتل 4Guset Hotel Yerevan است. کرایه دوچرخه نیز در محل اقامت در دسترس است.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
انواع اتاق‌های هتل فور گست ایروان عبارتند از:
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق دبل یا توئین با تخت اضافی
• آپارتمان یک خوابه
• اتاق دبل یا توئین سوپریور
• اتاق‌های خانوادگی
همه ۱۵ اتاق هتل فضایی سرشار از آرامش و هماهنگی کامل دارند. اتاق‌های میهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای ساز، میز و وای فای رایگان هستند. در هتل 4Guset Hotel Yerevan هر اتاق دارای کمد لباس و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سشوار است.

رستوران هتل


برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید. میهمانان هتل 4Guset Hotel Yerevan می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. غذاهای گیاهی و رژیمی و غذای مخصوص کودک را نیز در صورت نیاز می‌توانید سفارش دهید.

فاصله هتل فور گست ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران ایروان: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد (هزار پله) ایروان: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه اربونی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است