search
menu

هتل Retro Hostel & Tours Yerevan

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Retro Hostel & Tours Yerevan
امکانات کلی هتل رترو هاستل اند تورز ایروان
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل رترو هاستل اند تورز ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Retro Hostel & Tours Yerevan


هتل رترو اند تورز از هتل‌های دنج شهر ایروان است. شهر ایروان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ارمنستان است و به دلیل پیشینه‌ی تاریخی که دارد از محبوبیت بسیاری برخوردار است. علت اصلی خرید بلیط هواپیما ایروان برای بسیاری از گردشگران، جاذبه تاریخی و فرهنگی این شهر کهن است. هتل رترو هاستل اند تورز با فاصله ۷۰۰ متری از میدان جمهوری یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. همچنین با اقامت در این هاستل دو ستاره به راحتی می‌توانید از جاذبه‌هایی نظیر پارک عشاق بازدید نمایید. همان‌طور که می‌دانید هاستل‌ها اقامتگاه‌های کوچک و ارزان‌ قیمتی هستند که محیط گرم و صمیمانه‌ای دارند. در این اقامتگاه‌ها خدمات کمتری نسبت به هتل‌ها ارائه می‌شوند و گزینه مناسبی برای گردشگرانی هستند که قصد سفری کوتاه و مقرون به صرفه دارند. Retro Hostel & Tours Yerevan از هاستل‌های باکیفیتی است که می‌توانید برای اقامت انتخاب نمایید. رترو هاستل اند تورز با نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی، امکان بازدید راحت از جاهای دیدنی ایروان را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات کلی هتل رترو هاستل اند تورز ایروان


در هاستل رترو امکانات باکیفیتی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و اتاق خانواده از امکانات اساسی این هاستل به شمار می‌روند. باغ هتل، مناسب برای برگزاری پیک نیک و گذراندن اوقات فراغت است. در قسمت پذیرش، خدماتی ازجمله کمد، چک‌این/اوت خصوصی، سیستم خودپرداز و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. خدمات اتو رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی و لاندری نیز برخوردار شوید. کارکنان مهمان‌نواز یکی از ویژگی‌های مثبت هتل رترو هاستل اند تورز هستند. با آشنایی با یکی از دو زبان انگلیسی یا روسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هاستل رترو پذیرای کودکان در هر رده سنی است. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در اتاق‌ها و نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به هاستل رترو اند تورز ممنوع است. ناگفته نماند فاصله هتل Retro Hostel & Tours Yerevan تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس ۹٫۵ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل رترو هاستل اند تورز وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفرانتان اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. اتاق دوبل دلوکس، اتاق خانواده سوپریور، اتاق دوبل اقتصادی و اتاق تویین دلوکس از انواع واحدهای اقامتی این هاستل به شمار می‌روند. علاوه بر اتاق‌ها یک خوابگاه با تخت‌های دوطبقه هم در این هاستل موجود است که گزینه مناسب و ارزانی برای سفرهای تک‌نفره است. هرکدام از واحدهای اقامتی دارای یک پاسیو و بعضی از واحدها دارای نشیمن هستند. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، حوله، دوش و سرویس بهداشتی مشترک اشاره کرد. توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از اتاق‌های هتل Retro Hostel & Tours Yerevan دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل رترو هاستل اند تورز می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان نمایید. برای صرف ناهار و شام می‌توانید یکی از رستوران‌های نزدیک هاستل را انتخاب کنید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی جذاب هتل، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در نزدیک هتل قرار دارند. رستوران‌های تاورن و شرپ از رستوران‌های خوب و باکیفیتی هستند که به ترتیب ۵۰۰ و ۶۰۰ متر با هتل رترو هاستل اند تورز فاصله دارند.

فاصله هتل رترو هاستل اند تورز ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد کبود ایروان: ۱۰۰ متر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار ورنیساژ: ۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۱٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است