search
menu

کلیسای جامع سنت پیر ژنو

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از کلیسای سنت پیر پیشنهاد می شود؟
تاریخچه کلیسای سنت پیر
معماری کلیسای سنت پیر
هزینه و زمان پیشنهادی بازدید
نحوه دسترسی به کلیسای سنت پیر
بهترین زمان سفر به ژنو
مکان ها و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک کلیسای سنت پیر
هتل های نزدیک به کلیسای سنت پیر
رستوران های نزدیک به کلیسای سنت پیر
کلیسای جامع سنت پیر که با نام انگلیسی کلیسای سنت پیتر نیز شناخته می شود، احتمالاً یکی از مشهورترین دیدنی های مذهبی ژنو است. سنت پیر که در ابتدا به عنوان کلیسای جامع کاتولیک روم ساخته شده بود، در جریان اصلاحات تبدیل به یک کلیسای پروتستان اصلاح شده شد و اصلاح طلبان به طور فعال برای خطبه های روزانه خود از آن استفاده می کردند. این کلیسا به عنوان کلیسای خانگی جان کالوین، یکی از رهبران اصلاحات پروتستان پذیرفته شده است. زبان رسمی مردم این شهر فرانسوی است. واقع شدن کلیسای سنت پیر در نزدیکی باغ انگلیسی و ساعت گل ژنو باعث محبوبیت بیشتر و جذب گردشگران بسیاری شده است. همچنین ژنو با داشتن جاذبه های گردشگری بی شمار، هتل های مجلل، بوتیک ها و جواهر فروشی ها گردشگران بسیاری را عاشق خود کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر زیبای ژنو سوئیس را داشته باشید، پیشنهاد می شود که بازدید از این جاذبه زیبا و توریستی شهر ژنو را از دست ندهید.
کلیسای جامع سنت پیر ژنو

چرا بازدید از کلیسای سنت پیر پیشنهاد می شود؟


• از جاذبه های مهم و توریستی شهر ژنو به شمار می آید.
• معماری مجلل و بی نظیر این کلیسا چشم هر بیننده ای را خیره می کند.
• کلیسای سنت پیر بازدیدکنندگان را به بازدید از طرح پیچیده آن و یادگیری تاریخ آشفته آن دعوت می کند.

تاریخچه کلیسای سنت پیر


تاریخچه کلیسای سنت پیر به قرن ۱۱ برمی گردد، اگرچه از قرن چهارم کلیسای جامع (مقر اسقف) در این مکان وجود داشته است، اما کار بر روی ساختمان فعلی در زمان Arducius de Faucigny، شاهزاده اسقف ژنو، در حدود سال ۱۱۶۰ آغاز شد و ۱۵۰ سال به طول انجامید. پایین این کلیسا منطقه باستان شناسی آن قرار دارد و حفاری های آن نشان دهنده وجود ۳ کلیسا و یک سردابه در قرن ۱۱ میلادی است.
نمای اصلی نئو کلاسیک در قرن هجدهم اضافه شد. در دهه ۱۸۹۰ ژنوها یک کلیسای بزرگ مجاور درهای اصلی کلیسای جامع را به سبک گوتیک و چند رنگی بازسازی کردند. در سال ۱۴۴۴، کنراد ویتز، هنرمند آلمانی، St. Peter Altarpiece را برای کلیسای جامع نقاشی کرد.

معماری کلیسای سنت پیر


این کلیسای جامع که غالباً به عنوان مخلوطی از عناصر سبک رومی، گوتیک و سبک نئوکلاسیک توصیف می شود از قرن ها تلاطم جان سالم به در برده است. این کلیسا به دلیل آمیزه ای از ویژگی های اروپایی و محلی سنت پیر در طراحی آن مشهور است. این امر در ترکیب سنگ ماسه و گرانیت صورتی بومی توسط کلیسا نشان داده شده است. هنگام بازسازی کلیسای جامع در سال ۱۹۰۵، از سیمان استفاده شد که یک ماده ساختاری ابتکاری در آن زمان بود. با این حال، این مقاومت خوبی در برابر عناصر نداشته و منجر به آسیب رساندن به دیواره های خارجی شد در نتیجه، در سال ۱۹۷۵ به طور کامل مرمت شد. فضای داخلی کلیسای سنت پیر با موزاییک های قرن چهارم، ستون های قرن ۱۲ و نقاشی های دیواری قرن ۱۵ پوشیده شده است. توصیه می شود که حتما صندلی کالوین و کلیسای مقدس ماکابئی ها را ببینید که از تزئینات مجلل قرن هجدهم پر شده است. برج شمالی کلیسا دارای ۱۵۷ پله باریک و مارپیچ است که با بالا رفتن از آن می توانید منظره زیبایی از شهر و دریاچه ژنو را ببینید.
کلیسای جامع سنت پیر ژنو

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید


قبل از ورود به کلیسای سنت پیر باید بلیط ورودی تهیه کنید. مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این کلیسای زیبا حدود ۲-۳ ساعت است.

نحوه دسترسی به کلیسای سنت پیر


پارکینگ خیابانی در شهر قدیم واقع شده است، اما شما می توانید از یکی از چندین اتوبوس یا تراموا شماره ۱۲، ۱۴ یا ۱۸ برای رسیدن به کلیسای سنت پیر استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به ژنو


ژنو دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. زمستان های این شهر سرد و سوزناک است و تابستان های معتدل و خنک دارد. فصل زمستان برای دوستداران ورزش های زمستانی و اسکی زمان مناسبی است اما فصل تابستان بهترین زمان سفر به ژنو است، چون در این فصل هم هوا گرم و مطلوب است و هم بارش ها نسبت به فصل های دیگر کمتر است. البته به یاد داشته باشید که در فصل تابستان این شهر بسیار شلوغ بوده و میزبان گردشگران بسیاری است. همچنین در تیر ماه جشنواره لیک پرید و در ماه مرداد جشن ژنو برگزار می شود.
کلیسای جامع سنت پیر ژنو

مکان ها و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک کلیسای سنت پیر


باغ انگلیسی: ۷۰۰ متر
دیوار اصلاحات ژنو: ۷۰۰ متر
آبنمای ژنو: ۹۰۰ متر
ساعت گل ژنو: ۱.۱ کیلومتر
باغ گیاه شناسی ژنو: ۴.۴ کیلومتر
جهان علم و فناوری: ۹.۴ کیلومتر

هتل های نزدیک به کلیسای سنت پیر


هتل لس آرمورس: ۸۰۰ متر
هتل ماندارین اورینتال: ۱ کیلومتر
هتل سنت گرویس: ۱.۱ کیلومتر
هتل نیو میدی: ۱.۸ کیلومتر
هتل امبسدر: ۱.۸ کیلومتر
هتل کورناوین: ۱.۹ کیلومتر

رستوران های نزدیک به کلیسای سنت پیر


رستوران استریا دلا بوتگا: ۵۵۰ متر
رستوران چوچوت: ۵۵۰ متر
رستوران لس آرمورس: ۸۵۰ متر
رستوران چینی سانی کنگ: ۱ کیلومتر
رستوران اینتنسوس: ۱.۳ کیلومتر
رستوران کوزان: ۲.۴ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است