search
menu

هتل Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure
اماکن نزدیک به هتل فیروی کلمبو سریلانکا

هتل Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure


هتل فیروِی کلمبو یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره سریلانکا بوده که در بهترین جای شهر کلمبو واقع شده است. قبل از اینکه راجع به هتل توضیح بدهیم، خالی از لطف نیست که بگوییم کشور سریلانکا به دلیل مجاورت در اقیانوس زیبای هند، دارای زیباترین سواحلی است که موجب جلب توجه اکثر گردشگران می‌شود. هتل فیروِی کلمبو نیز نمای رو به دریا دارد که لحظات اقامت برای گردشگران را هرچه بیشتر لذت‌بخش‌ و دل‌چسب‌تر می‌کند. اما هتل چهار ستاره Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure امکانات رفاهی متعدد و زیبایی دارد که اکثر آن‌ها را در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت.
در ابتدا باید بگوییم که اگر شما از قبل این هتل را رزرو کرده باشید، به دلیل وجود شاتل فرودگاهی هتل فیروی کلمبو، یک راننده به سراغتان خواهد آمد و شما را همراه خود به هتلتان خواهد برد. در چنین شرایطی شما بدون کوچک‌ترین نگرانی برای پیدا کردن مسیر، تاکسی گرفتن، پرسیدن آدرس و یا ارتباط برقرار کردن با راننده تاکسی و ... می‌‎توانید با خیال راحت در صندلی‌تان لم داده و با تلفن همراهتان مشغول چک کردن آب و هوای کلمبو و اماکن گردشگری آن شده تا به هتلتان برسید.
اما به محض رسیدن به هتل فیروی کلمبو کاملا محو تماشای نمای جذاب با سنگ‌های سفید و منحصربه‌فرد‌ آن خواهید شد. سمت ورودی هتل دو گلدان بسیار بزرگ و زیبا دارد که نور مخفی پله‌ها به آن جذابیت خاصی بخشیده‌اند. اما سمت چپ ورودی هتل یک گذرگاه طاق دار بسیار زیبا دارد که پر از ستون‌های سنگی و سفید رنگ است و داخل این گذرگاه طاق دار نیز چند میز و صندلی قرار داده شده است که در فصول گرم فضای مناسبی را برای نشستن مشتریان فراهم می‌کند. محیط لابی هتل Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و چندین مبل راحتی رنگارنگ و مدرن برای مشتریان هتل در آن چیده شده تا به راحتی روی آن‌ها نشسته و خستگی درد کنند.
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
هرچقدر در مورد زیبایی و تمیزی اتاق‌ها به شما بگوییم باز هم کم گفته‌ایم. البته درست است که برخی از اتاق‌ها با توجه به تقاضای مشتریانی که جمعیت کمی دارند بسیار کوچک و نقلی طراحی شده‌اند، اما باز هم در آن‌ها احساس راحتی خواهید کرد. اتاق‌های چند تخته نیز بسیار بزرگ و دل‌باز هستند و حتی در برخی از آن‌ها آشپزخانه نیز وجود دارد. با اقامت در چنین هتل چهار ستاره و لوکسی شما هیچ‌گونه نیازی به آشپزخانه و آشپزی نخواهید داشت اما باز هم چنین امکانی برای کسانی که خواهان آن هستند، محض احتیاط، تعبیه شده است. برخی اتاق‌ها نیز نمای رو به دریا دارند که چشم‌انداز بی‌نظیر آن قابل وصف نیست.
رستوران هتل
رستوران هتل فیروی کلمبو بسیار عالی بوده و کیفیت غذاهای آن حرف ندارد. شما می‌توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای مدرن و آسیایی را امتحان کرده و از وعده غذایی خود نهایت لذت را ببرید. طراحی داخلی فضای رستوران نیز بسیار چشم‌نواز بوده و حس بسیار خوبی به مشتریان القا می‌کند.
اما نکته جالب و قابل توجه این رستوران این است که یک دی جی در آن برای شما موسیقی زنده اجرا کرده و لذت غذا خوردن را برایتان دو چندان می‌کند. سرآشپزهای حرفه‌ای و کار بلد این رستوران در تلاش هستند تا شما یکی از بهترین غذاهای کلمبو را تجربه کرده و برای همیشه خاطره بسیار دل‌انگیزی از سریلانکا به خاطر داشته باشید.
کافی‌شاپ این هتل نیز بسیار جذاب است و فضای کاملا دل‌چسبی دارد. هر زمان که احساس یکنواخت بودن کردید و از ساعات تکراری داخل اتاقتان خسته شدید می‌توانید به کافی‌شاپ هتل Fairway Colombo - Level 1 Safe & Secure پناه برده و ساعات تکرار نشدنی را در آنجا تجربه کنید. به محض ورود به کافی‌شاپ هتل، متوجه بوی دانه‌های قهوه‌‌ای خواهید شد که به تازگی آسیاب شده‌اند و عطر اسپرسو و نوشیدنی‌های دیگرش شما را مدهوش کرده و باعث می‌شود تا وسوسه شده و شما هم یک فنجان قهوه گرم سفارش داده و به همراه کیک‌های خوشمزه و تازه‌اش نوش جان کنید. در این کافی‌شاپ موسیقی بسیار خوشایندی پخش می‌شود که لذت نوشیدن قهوه‌ها و خوراکی‌هایش را برایتان دو چندان می‌کند.
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس اشاره کرد که برای افرادی مناسب است که از طریق شرکت‌های بزرگ برای ماموریت کاری عازم کلمبو شده‌‎اند. این سالن کنفرانس مجهز به یک ویدئو پروژکتور آخرین سیستم بوده که روی میزی بزرگ قرار داده شده است و تمام افرادی که قصد شرکت در جلسه خاصی را داشته باشند می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر سالن کنفرانس می‌توان به یک باشگاه بدن‌سازی در این هتل اشاره کرد. این باشگاه برای کسانی بسیار مناسب است که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنند و قصد عقب ماندن از برنامه ورزشی‌شان را ندارند.

اماکن نزدیک به هتل فیروی کلمبو سریلانکا


فاصله هتل فیروی کلمبو تا مرکز تجاری سریلانکا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل فیروی کلمبو تا فانوس دریایی کلمبو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل فیروی کلمبو تا مرکز تجاری کلمبو: ۱ کیلومتر
فاصله هتل فیروی کلمبو تا کلوپ قایق‌رانی: ۸۵۰ متر
فاصله هتل فیروی کلمبو تا موزه کلمبو: ۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است