search
menu

مراکز خرید بارسلونا

[ پنهان کردن ]
درباره مراکز خرید بارسلونا
مرکز خرید لاس آرناس (Las Arenas)
مرکز خرید لیا (l'illa)
مرکز خرید گران ویا ۲ (Gran Via ۲)
مرکز خرید لاماکینیستا (La Maquinista)
مرکز خرید دیاگنال مار (Diagonal Mar)
مرکز خرید مارماگنام (Maremagnum)

درباره مراکز خرید بارسلونا


پس از روزها گشت و گذار در اماکن تاریخی و جاهای دیدنی بارسلونا، شاید نوبت به آن رسیده باشد که سری به مراکز خرید بارسلونا بزنید. مهم نیست در کجای بارسلونا اقامت دارید، در جای جای این شهر دیدنی مراکز خرید مختلفی یافت می شوند که خرید سوغات را به تفریحی لذت بخش برای شما مبدل می سازند. از آخرین مدل برندهای گران قیمت دنیای پوشاک گرفته تا اجناس سنتی دست سازی که اغلب به عنوان سوغاتی فراموش نشدنی به یادگار برده می شود، هر آنچه را که بدان نیاز داشته باشید، در مراکز خرید بارسلونا خواهید یافت. حراج های فصلی، تنوع اجناس و سهولت یافتن برند های معروف دنیا همگی دست به دست هم داده اند تا بارسلونا را برای خریداران بلیط هواپیما بارسلونا را به بهشت خریداران دنیا مبدل سازند. در ادامه شما را با برخی از معروف ترین مراکز خرید بارسلونا آشنا خواهیم ساخت.

مرکز خرید لاس آرناس (Las Arenas)


مراکز خرید بارسلونا
به جرات می توان گفت که قدیمی ترین بنا در میان سازه های مراکز خرید بارسلونا به ساختمان مرکز خرید لاس آرناس تعلق دارد. در واقع این مکان بیشتر از آنکه یک مرکز خرید باشد، یک بنای تاریخی با معماری چشم نواز است. بنای این مرکز خرید در سال ۱۹۰۰ به عنوان مکانی برای گاو بازی که یکی از تفریحات مورد علاقه اسپانیایی ها در آن زمان بود، تاسیس شد. اما پس از آن که گاو بازی در اسپانیا غیر قانونی شد، این مکان برای مدتی طولانی غیر فعال ماند و بعد از مرمت و طراحی مجدد، در سال ۲۰۱۱ به عنوان مرکز خریدی جذاب بازگشایی شد.
گفتنی است که این مرکز خرید از حدود ۱۱۵ مغازه در شش طبقه تشکیل شده است که با برخورداری از امکانات مختلفی نظیر رستوران، باشگاه ورزشی و سالن نمایش، امکان انجام تفریحات مختلفی را نیز در حین خرید برای بازدیدکنندگان میسر می سازد. بازدیدکنندگان با مراجعه به مرکز خرید لاس آرناس قادر خواهند بود با صرف اندک هزینه ای از طریق بالابری شیشه ای به پشت بام مرتفع این مکان دست یابد و شهر دل انگیز بارسلونا را از نمای متفاوت و پانوراما نظاره گر باشند.
ساعات کاری: این مرکز خرید همه روزه به غیر روزهای یکشنبه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید لیا (l'illa)


مرکز خرید لیا با بیش از صد مغازه جز متنوع ترین مراکز خرید بارسلونا محسوب می شود. جالب است بدانید که این مرکز خرید از سال ۱۹۹۳ به صورت یک آسمان خراش بزرگ افتتاح شد. اگر در پی یافتن مارک‌هایی نظیر زارا، مانگو و فلورمار می گردید، مرکز خرید لیا شما را ناامید نخواهد کرد؛ این مکان از جمله معدود مراکز خریدی در بارسلوناست که به راحتی همه برندهای دنیای مد را در خود جای داده است. اگر بلیط هواپیما خریداری کردید و به مرکز خرید لیا رفتید، حتما به رستوران‌های آن نیز سری بزنید، چرا که رستوران های مرکز خرید لیا به سرو خوشمزه ترین غذاهای سنتی و فرنگی شهرت دارند.
ساعات کاری: همه روزه به غیر از روزهای یکشنبه از ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید گران ویا ۲ (Gran Via ۲)


مراکز خرید بارسلونا
مجموعه گران ویا ۲ در سال ۲۰۰۲ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید واقع در منطقه جنوب شرقی شهر بارسلونا فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز با مساحتی بالغ بر ۵۴۶۰۰۰ متر مربع، از مطرح ترین و بزرگترین مراکز تجاری اسپانیا بشمار می رود که بیش از ۲۰۰ باب مغازه دارد و از سه طبقه تشکیل شده است. گران و یا ۲ با آن سقف های گنبدی شکل و بلند خود، از نمای شیک و زیبایی برخوردار بوده و مغازه هایی متنوع با اجناس مختلفی نظیر پوشاک ورزشی، لوازم برقی خانگی، بدلیجات، لوازم ارایشی و موبایل را در خود جای داده است. افزون بر امکانات ذکر شده، این مرکز خرید تقریبا بیش از ۲۰ سینما، تعداد زیادی رستوران و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی را نیز در برمی گیرد.
ساعات کاری: همه روزه به غیر از روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید لاماکینیستا (La Maquinista)


لاماکینیستا یکی از مراکز خرید معروف بارسلونا است که در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد. مرکز خرید سه طبقه لاماکینیستا از ویژگی منحصربفردی برخوردار است که آن را از دیگر مراکز خرید بارسلونا متمایز ساخته است: سقف غیرمسقف این مرکز خرید بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا در فضای باز و هوایی مطبوع به خرید در این مکان بپردازند. در این مرکز خرید می توان انواع مغازه های برندهای معروف اسپانیایی و اروپایی را پیدا کرد و در حین خرید از بازی در محوطه بولینگ آن و سینمای داخل این مرکز نیز لذت برد.
یکی از مزایای خرید در مرکز خرید لاماکینیستا این است که هر خریداری با هر توان مالی می تواند دست پر از این مرکز بیرون آید، چرا که کالاهای این مرکز از ارزان ترین تا گران ترین اجناس را در بر می گیرد. بنابراین می توانید بدون نگرانی از محدودیت بودجه خود، به خرید و تفریح در این مرکز بپردازید. ناگفته نماند که این مرکز خرید اندکی از مرکز شهر دور است، اما جای هیچ نگرانی نیست، زیرا با استفاده از اتوبوس و مترو به راحتی می توان به آن دسترسی داشت.
ساعات کاری: همه روزه به غیر از یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

مرکز خرید دیاگنال مار (Diagonal Mar)


مراکز خرید بارسلونا
این مرکز خرید با مساحت تقریبی ۸۷۰۰۰ متر مربع و دارا بودن بیش از ۲۰۰ باب مغازه از جمله وسیع ترین مراکز خرید بارسلونا محسوب می شود. علاوه بر مغازه های کوچک و بزرگ متعدد که برندهای مختلفی را عرضه می کنند، تعدادی رستوران بام با صفا، سینما و چندین کافی شاپ نیز در آن قرار دارد که تا دیر وقت مشغول به فعالیت هستند. جالب است بدانید که این مرکز خرید به خریداران این امکان را می دهد تا کودکان خود را در محوطه مخصوص نگهداری از کودکان قرار دهند و با خیال راحت در میان مغازه های آن به گشت و گذار برای یافتن اجناس مورد نظر خود بپردازند. از آنجایی که این مرکز در نزدیکی سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است، پیشنهاد می کنیم بعد از یک خرید جانانه به تفریح و استراحت در ساحل بپردازید.
ساعات کاری: همه روزه به غیر از روزهای یکشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

مرکز خرید مارماگنام (Maremagnum)


ویژگی منحصر به فرد مرکز خرید مارماگنام را می توان طراحی جذاب و خاص آن دانست. این مرکز بر روی اسکله ای از جنس چوب قرار گرفته است که بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا پس از خرید روی آن قدم زنند و از تماشای غروب زیبای بارسلونا لذت برند. طراحی داخلی این بنا نیز از زیبایی های خاصی بهره برده است؛ به عنوان مثال در بدو ورود آینه های سرتاسری این مکان نظر همه را به خود جلب خواهد کرد، بطوری که همیشه در ورودی بنا خریدارانی را مشاهده خواهید کرد که به عکاسی از خود مشغول اند. در کنار همه این زیبایی ها، با رفتن به این مجموعه تجربه خرید خوبی را خواهید داشت، زیرا این مرکز علاوه بر داشتن مغازه های فراوانی که به عرضه برندهای متنوع می پردازند، از چند سالن سینمایی، تعدادی رستوران که برخی مختص سرو غذاهای دریایی هستند و چند کافی شاپ با منظره رو به دریا نیز برخوردار است. گفتنی است که برخلاف اغلب مراکز خرید دیگر در بارسلونا که معمولا در روزهای یکشنبه تعطیل هستند، مرکز خرید مارماگنام درب های خود را یکشنبه ها نیز روی خریداران می گشاید تا بتوانند در عصر یک روز تعطیل از خرید و گذران وقت در بندر مجاور آن نیز لذت ببرند.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است